• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Код за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стілець офісний кольору синій електрик - 83 шт., стілець офісний чорного кольору – 60 шт.)

86 995.00 UAH з ПДВ
Номер: eea2414821774378802ed934db2a6f00
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-29-008841-a-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Димарчук Дар’я Олександрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Номер договору: 1290
Дата підписання: 05.09.2024 10:39
Період дії договору: 05.09.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 86 995.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Оплачено: 86 995.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стільці офісні
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 83 штука
Період постачання до 27.09.2024
Місце постачання 25022, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, Заклади освіти управління освіти Кропивницької міської ради На карті
Стільці офісні
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 60 штука
Період постачання до 27.09.2024
Місце постачання 25022, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, Заклади освіти управління освіти Кропивницької міської ради На карті

Внесені зміни

    Номер: 43ec52aab72a4bd78d32972a41d7abe5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 09.09.2024 10:03
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s