• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Виготовлення проектної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт будівлі за ген.планом №17/1 (інв. №10132005), за адресою: м. Хмельницький"

1 082 952.00 UAH з ПДВ
Номер: fd704a11e00c4af0a2fd0f577b3d3f12
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-30-008587-a-c1
Замовник: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Постачальник: Товариство з обмеженною відповідальністю "АРХІТЕКТУРНИЙ ОФІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 235-24
Дата підписання: 30.08.2024 00:00
Період дії договору: 30.08.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 1 082 952.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 180 492.00 UAH)
Оплачено: 1 082 952.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 180 492.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виготовлення проектної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт будівлі за ген.планом №17/1 (інв. №10132005), за адресою: м. Хмельницький"
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 1 робота
Період постачання до 25.12.2024
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: a23c05ceac3f4b8cb193ff06e310f5fa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна реквізитів
    Номер додаткової угоди: 01-24
    Дата внесення змін до договору: 15.10.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №01-24 до договору №235-24 зміна реквізитів.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 1f3906fecaa64f788164a86164b49902
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку з достроковим завершенням робіт (лист ТОВ "АРХІТЕКТУРНИЙ ОФІС" від 16.12.2024 №107) керуючись пунктом 6.3, Договору, Сторони дійшли згоди викласти пункти 3.1 , 6.1, 17.1 Договору в новій редакції: "3.1. Ціна робіт за цим Договором, що доручені Виконавцю згідно Договірної ціни (Додаток 2) є динамічною та складає 1 082 952,00 (один мільйон вісімдесят дві тисячі дев'ятсот п'ятдесят дві гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% -180 492, 00 грн (сто вісімдесят тисяч чотириста дев'яносто дві гривні 00 копійок)...", "6.1. Загальний термін виконання Робіт до 25 грудня 2024 року відповідно до Графіку виконання робіт (Додаток 3), з дати підписання цього договору. До загального терміну виконання Робіт входить термін виготовлення проектної документації та термін погодження виготовленої проектної документації з отриманням технічного рішення усіма зацікавленими організаціями (визначаються на етапі проектування).", "17.1. Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами Сторін, скріплення їх печатками (у разі наявності) і діє до 31 грудня 2024 року". Додаток 1 "Завдання на проектування" та Додаток 3 "Графік виконання робіт" до Договору, викласти у новій редакції, як додатки до цієї додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 02-24
    Дата внесення змін до договору: 18.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 02-24 до Д 235-24.pdf
pdf
Лист до ДУ 02-24.pdf
p7s
sign.p7s