-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Здійснення функцій технічного нагляду за об'єктом: "Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі літ. "А-2" Комунального закладу "Писарівська гімназія" Золочівської селищної ради за адресою: Харківська область, Богодухівський район, с. Писарівка, вул. Центральна, 1А"
125 534.73
UAH з ПДВ
Номер:
6b238bdc2fdf481e850e52db7b1e3c0d
Ідентифікатор договору:
UA-2024-08-29-002680-a-c1
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
42264877
-
Контактна особа:
Гала Галина 380576450981 osvitazolgromada@ukr.net
-
Адреса:
62203, Україна, Харківська область, Золочівський р-н, селище міського типу Золочів, площа Слобожанська, будинок 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "СЕВЕНТІ ФАЙВ ІНЖИНІРИНГ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43455207
-
Адреса:
61145, Україна, Харківська область, Харків, вул. Космічна, 21 офіс 504
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Здійснення функцій технічного нагляду за об'єктом: "Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі літ. "А-2" Комунального закладу "Писарівська гімназія" Золочівської селищної ради за адресою: Харківська область, Богодухівський район, с. Писарівка, вул. Центральна, 1А" : 125 534.73000 UAH з ПДВ
Номер договору:
Договір 83
Дата підписання:
26.08.2024 08:00
Період дії договору:
26.08.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору:
161 650.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 26 941.80 UAH)
Сума договору:
125 534.73 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 20 922.45 UAH)
Оплачено:
125 534.73 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 20 922.45 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення функцій технічного нагляду за об'єктом: "Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі літ. "А-2" Комунального закладу "Писарівська гімназія" Золочівської селищної ради за адресою: Харківська область, Богодухівський район, с. Писарівка, вул. Центральна, 1А"
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
62232, Україна, Харківська область, Богодухівський район, с. Писарівка, вул. Центральна, 1А
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
98c9744dd44c42ca9ee181cc5e4f5087
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливнюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду до договору № 83 від 26 серпня 2024 про продовження дії договору
Номер додаткової угоди:
ДУ№1
Дата внесення змін до договору:
23.12.2024 09:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c4abbd729c494ff695f3c22656cfff8a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку зі зміною обсягів фактично виконаних підрядником робіт за об'єктом, керуючись п. 8.2 Договору, у відповідності до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору і викласти пункти 1.2, 3.2, 5.1 Договору в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
ДУ №2
Дата внесення змін до договору:
24.12.2024 09:00
Статус:
Опубліковано
- Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Номер:
2cd1afd031c442b6b5c090be007a7c3c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку із переходом Виконавця на спрощену систему оподаткування, керуючись п. 1.1.1
Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору і викласти п. 3.2 Договору
в новій редакції:
«3.2. Вартість робіт Виконавця по здійсненню функцій технічного нагляду за проведенням
будівельно-монтажних робіт з будівництва зазначеного об’єкту визначається згідно із Кошторисними
нормами України «Настанова з визначення проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та
експертизи проектної документації на будівництво», що затверджена Наказом Мінрегіону від
01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» пропорційно обсягам
робіт та становить:
3.2.1. в 2024 році - 95 692,37 грн. (дев’яносто п’ять тисяч шістсот дев’яносто дві грн. 37 коп.),
в тому числі ПДВ – 15 948,73 грн.
3.2.2. в 2025 році – 54 965,56 грн. (п’ятдесят чотири тисячі дев’ятсот шістдесят п’ять грн. 56 коп.),
без ПДВ.
Загальна сума технічного нагляду по Договору становить 150 657,93 грн. (сто п’ятдесят тисяч
шістсот п’ятдесят сім грн. 93 коп.), у т.ч. 95 692,37 грн. (дев’яносто п’ять тисяч шістсот
дев’яносто дві грн. 37 коп.), в тому числі ПДВ – 15 948,73 грн., та 54 965,56 грн. (п’ятдесят
чотири тисячі дев’ятсот шістдесят п’ять грн. 56 коп.), без ПДВ.».
2. Додаток 1 та Додаток 2 до Договору викласти в новій редакції. Додатки в новій редакції додаються.
3. Викласти розділ 9 «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН ТА ЇХ РЕКВІЗИТИ» Договору в новій
редакції
Номер додаткової угоди:
ДУ №3
Дата внесення змін до договору:
24.03.2025 10:00
Статус:
Опубліковано
- Складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю
Номер:
5ef020b8b21e457d9a2a3828847153d7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку із зміною обсягів фактично виконаних підрядником робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі літ. «А-2» Комунального закладу «Писарівська гімназія» Золочівської селищної ради за адресою: Харківська область, Богодухівський район, с. Писарівка, вул. Центральна, 1А», керуючись п. 8.2 Договору, у відповідності до пп. 1 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору:
1.1. Викласти п. 3.2 Договору в новій редакції:
«3.2. Вартість робіт Виконавця по здійсненню функцій технічного нагляду за проведенням будівельно- монтажних робіт з будівництва зазначеного об’єкту визначається згідно із Кошторисними нормами України «Настанова з визначення проектних, науково-проектних, вишуку вальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», що затверджена Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» пропорційно обсягам робіт та становить:
3.2.1. в 2024 році - 95 692,37 три. (дев’яносто п’ять тисяч шістсот дев’яносто дві гри. 37 коп.), в тому числі ПДВ - 15 948,73 гри.
3.2.2. в 2025 році - 29 842,36 три. (двадцять дев’ять тисяч вісімсот сорок дві грн. 36 коп.), без ПДВ.
Загальна сума технічного нагляду по Договору становить 125 534,73 грн. (сто двадцять п’ять тисяч п’ятсот тридцять чотири грн. 73 коп.), у т.ч. 95 692,37 грн. (дев’яносто п’ять тисяч шістсот дев’яносто дві гри. 37 коп.), в тому числі ПДВ - 15 948,73 гри., та 29 842,36 гри. (двадцять дев’ять тисяч вісімсот сорок дві грн. 36 коп.), без ПДВ.».
1.2. Викласти Додаток 1 та Додаток 2 до Договору в новій редакції. Додатки в новій редакції додаються.
2. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер додаткової угоди:
ДУ 4
Дата внесення змін до договору:
02.10.2025 09:00
Статус:
Опубліковано