• Спрощена закупівля
  • КЕП

Меблі Службовий кабінет керівника іншого місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування, бюджетної установи та організації. Меблі для обладнання робочих місць працівників

Договір підписано, меблі встановлено

58 100.00 UAH з ПДВ
Номер: d9a9fcef56ee449c9e7264ba97fd1dcb
Замовник: Управління (інспекція) самоврядного контролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Постачальник: ФОП Зубрицький Сергій Володимирович
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Опис: Договір підписано, меблі встановлено
Сума договору: 58 100.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 58 100.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
1 Стіл письмовий - 12; 2 стіл приставний - 12; 3 шафа для одягу - 4; 4 шафа для паперів - 5; 5 стіл для комп'ютера – 12; 6 тумба з висувними ящиками – 13; 7 полиця навісна – 6.
Код ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці
Кількість 12 лот
Період постачання (не задано)
Місце постачання
Стілець на рамі «ISO» (матеріал: метал, тканина) (або еквівалент) Крісло Спринт LB/АМФ-4 Квадро-84 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці
Кількість 32 штуки
Період постачання (не задано)
Місце постачання