• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція частини приміщень під відділення гемодіалізу поліклінічного відділення № 6 комунального некомерційного підприємства «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради» за адресою: вул. Вокзальна, 31 м. Кропивницький. Коригування (Додаткові роботи))

3 460 370.18 UAH з ПДВ
Номер: 38d93fe815fd41fab4f95b628866e2b5
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-23-009900-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради»
Постачальник: ТОВ "Кіровоградський будівельний альянс"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 24/3210-3142
Дата підписання: 23.08.2024 00:00
Період дії договору: 23.08.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Початкова сума договору: 3 465 934.67 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору: 3 460 370.18 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 576 728.36 UAH)
Оплачено: 3 460 370.18 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 576 728.36 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція частини приміщень під відділення гемодіалізу поліклінічного відділення № 6 комунального некомерційного підприємства «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради» за адресою: вул. Вокзальна, 31 м. Кропивницький. Коригування (Додаткові роботи)
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1
Період постачання до 30.09.2024
Місце постачання 25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Вокзальна, 31, кв. 29 На карті

Внесені зміни

    Номер: c33f09cdde3640618b0e07bad3d06e2a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, відповідно до Актів приймання фактично виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В), керуючись пп.1 п.19 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) й п.21.1. Договору, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та, відповідно, зменшити ціну договору на 5 564,49 грн. (п’ять тисяч п’ятсот шістдесят чотири гривні 49 копійок), у т.ч. ПДВ 927,42 грн. (дев'ятсот двадцять сім гривень 42 копійок). В зв’язку з цим Сторони погодили п.5.1. Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами складає 3460370,18 грн. (три мільйони чотириста шістдесят тисяч триста сімдесят гривень 18 копійок), у т.ч. ПДВ 576 728,36 грн. (п'ятсот сімдесят шість тисяч сімсот двадцять вісім гривень 36 копійок). Джерелом фінансування робіт за цим договором є власні надходження (кошти від господарської діяльності)».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.pdf