• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари різні

10 300.00 UAH з ПДВ
Номер: a6307ea78d8c4e43a02db9e42b536665
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-21-011069-a-b1
Замовник: Відділ освіти Бородянської селищної ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА "ІНТЕРПРОМКОМПЛЕКС"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Канцтовари різні: 605.88000 UAH з ПДВ
Номер договору: 1208/24/04/161-Т
Дата підписання: 20.08.2024 00:00
Період дії договору: 20.08.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 10 300.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 716.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцтовари різні
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 17 комплект
Період постачання 20.08.2024 - 30.08.2024
Місце постачання 07801, Україна, Київська область, селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна, буд. 226 На карті