• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

папір А4,папка-реєстратор,швидкозшивач картонний,заготовка картонна,меню-розкладка

4 059.00 UAH без ПДВ
Номер: ca72596c21a34cbdb3c2d1992414efa4
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-20-012402-a-b1
Замовник: Обертинський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Дзвіночок"Обертинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Постачальник: П-ць Богайчук Сергій Петрович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 80
Дата підписання: 16.08.2024 00:00
Період дії договору: 16.08.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 4 059.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір А4/500
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 78060, Україна, Івано-Франківська область, СМТ.Обертин, вул.Хотимирська,будинок 8 На карті
меню-розкладка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 78060, Україна, Івано-Франківська область, СМТ.Обертин, вул.Хотимирська,будинок 8 На карті
папка з файлами
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 78060, Україна, Івано-Франківська область, СМТ.Обертин, вул.Хотимирська,будинок 8 На карті
зошит
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 78060, Україна, Івано-Франківська область, СМТ.Обертин, вул.Хотимирська,будинок 8 На карті
журнал обліку відвідування
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 78060, Україна, Івано-Франківська область, СМТ.Обертин, вул.Хотимирська,будинок 8 На карті