• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Авторський нагляд за виконанням будівельних робіт по реконструкції комунального закладу “Луцька загальноосвітня школа I-III ступенів № 13” (корпус № 2) на вул. Чернишевського, 29 в м. Луцьку Волинської області

59 808.00 UAH з ПДВ
Номер: 0829dea628fb4332b0560fb5c1a3b959
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-12-006705-a-c1
Замовник: Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Постачальник: Комунальне підприємство "Волиньпроєкт" Волинської обласної ради
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 277
Дата підписання: 09.08.2024 00:00
Період дії договору: 09.08.2024 00:00 - 31.12.2026 00:00
Сума договору: 59 808.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 968.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Авторський нагляд за виконанням будівельних робіт по реконструкція комунального закладу “Луцька загальноосвітня школа I-III ступенів № 13” (корпус № 2) на вул. Чернишевського, 29 в м. Луцьку Волинської області
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.08.2026
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: ff254f336e3444ae94130710d16a787e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв"язку із уточненням бюджетних призначень на 2024 рік
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
p7s
sign.p7s
    Номер: 4202d4d77768453793e85dfa1cf0114a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання робіт на об'єкті
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 08.07.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано