• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою м. Перечин, вул Ужанська, 8 Б

13 535 234.40 UAH з ПДВ
Номер: 5dabc4eff6e34db487dec591c190ad23
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-09-006949-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРЕЧИНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПЕРЕЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРМ-ХАУС"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 64
Дата підписання: 08.08.2024 12:00
Період дії договору: 08.08.2024 00:00 - 31.12.2026 00:00
Початкова сума договору: 14 027 904.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 337 984.00 UAH)
Сума договору: 13 535 234.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 255 872.40 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою м. Перечин, вул Ужанська, 8 Б
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2026
Місце постачання 89200, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, м. Перечин, вул. Ужанська, 8 Б На карті

Внесені зміни

    Номер: 93097e1d6bff4baf923d8b2c09b96572
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 19.05.2025 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода.pdf
pdf
договірна ціна.pdf
pdf
план фінансування.pdf
pdf
графік виконання робіт.pdf
p7s
sign.p7s