-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Робіти зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в та № КБ-3) на об’єкті: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького колегіуму «Елінт» Запорізької міської ради – м. Запоріжжя, вул. Професора Толока, 29» згідно ДК 021:2015 код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
1 004 382.53
UAH без ПДВ
Номер:
ae49f6ac69cb4fd18359c04282052f78
Ідентифікатор договору:
UA-2024-08-05-001597-a-c1
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42698149
-
Контактна особа:
Наталія Шкода 380972100950 dpmdzo-tdv@ukr.net
-
Адреса:
69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа підприємець Куделько Василь Васильович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2385306414
-
Адреса:
70500, Україна, Запорізька область, Оріхів, пров. Квітковий, буд. 32
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору:
ЗкЕ/ТН
Дата підписання:
29.07.2024 00:00
Період дії договору:
29.07.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
1 004 602.98 UAH без ПДВ
Сума договору:
1 004 382.53 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Робіти зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в та № КБ-3) на об’єкті: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького колегіуму «Елінт» Запорізької міської ради – м. Запоріжжя, вул. Професора Толока, 29» згідно ДК 021:2015 код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1 робота
Період постачання
29.07.2024 - 31.12.2025
Місце постачання
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6742231247e6492bb0c73c87e3463c40
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
«Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали цю додаткову угоду про наступне:
1. Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації, начальника військової адміністрації від 24.07.2024 № 533 «Про розподіл субвенції з державного бюджету» та п.п. 3 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 29.07.2024 № ЗкЕ/ТН (далі – Договір), а саме викласти пункт 2.1 розділу 2 Договору в новій редакції, а саме:
«2.1. Договірна ціна за Договором визначається в межах 1,2 % від суми коштів, передбачених підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, за договірною ціною Договору про закупівлю робіт за державні кошти по об’єкту від 05.07.2024 № 05/07-НБ/ЦБМ (далі – Договір підряду), відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) (далі – Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та складає 1 004 602,98 грн (Один мільйон чотири тисячі шістсот дві гривні 98 коп) без ПДВ, що підтверджується Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1) та Розрахунком вартості технічного нагляду (Додаток 2).
У 2024 році заплановано виконання робіт з проведення технічного нагляду на суму – 1 004 602,98 грн (Один мільйон чотири тисячі шістсот дві гривні 98 коп) без ПДВ, з них кошти обласного (місцевого) бюджету м. Запоріжжя – 1 004 602,98 грн (Один мільйон чотири тисячі шістсот дві гривні 98 коп) без ПДВ.
2. Викласти пункт 2.4. розділу 2 Договору в новій редакції, а саме:
«Джерело фінансування робіт:
– за рахунок КПКВК 1211261 "Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту" – 450 000,00 грн
– за рахунок КПКВК 1211262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 554 602,98 грн».
3. Викласти Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт» до договору в новій редакції, що додається.
4. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити Замовника, що містяться в Розділі 14 Договору в наступній редакції:
Замовник
Державне підприємство
«Місцеві дороги Запорізької області»
Україна, 69095, Запорізька область
м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд. 159-Б
код ЄДРПОУ 42698149
IBAN:UA138201720344341034493095750
IBAN:UA418201720344321034400095750
IBAN:UA718201720344391035400095750
IBAN:UA778201720344361035430095750
Державна казначейська служба України,
м. Київ ГУ ДКСУ у Запорізькій області
МФО 820172
5. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
6. Ця додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.08.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
4fc6f93c97ee4dd6a0cb7d2467290904
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
«Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали цю додаткову угоду про наступне:
1. У зв’язку з продовженням виконання будівельних робіт та уточненням фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 29.07.2024 № ЗкЕ/ТН (далі – Договір), а саме викласти пункт 2.1 розділу 2 Договору в новій редакції, а саме:
«2.1. Договірна ціна за Договором визначається в межах 1,2 % від суми коштів, передбачених підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, за договірною ціною Договору про закупівлю робіт за державні кошти по об’єкту від 05.07.2024 № 05/07-НБ/ЦБМ (далі – Договір підряду), відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) (далі – Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та складає 1 004 602,98 грн (Один мільйон чотири тисячі шістсот дві гривні 98 коп) без ПДВ, що підтверджується Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1) та Розрахунком вартості технічного нагляду (Додаток 2).
У 2024 році заплановано виконання робіт з проведення технічного нагляду на суму – 676 612,88 грн (шістсот сімдесят шість тисяч шістсот дванадцять гривень 88 копійок) без ПДВ, з них кошти обласного (місцевого) бюджету м. Запоріжжя – 676 612,88 грн без ПДВ.
У 2025 році заплановано виконання робіт з проведення технічного нагляду на суму – 327 990,10 грн (триста двадцять сім тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 10 копійок) без ПДВ.
2. Викласти пункт 2.4. розділу 2 Договору в новій редакції, а саме:
«Джерело фінансування робіт:
– за рахунок КПКВК 1211261 "Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту" – 450 000,00 грн
– за рахунок КПКВК 1211262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 226 612,88 грн».
3. Викласти Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт» до договору в новій редакції, що додається.
4. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
5. Ця додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
37d03e76e18e42dcab994f066122acf8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке:
1. У зв’язку із отриманням Куделько В.В. нового кваліфікаційного сертифікату, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.1.5. Розділу 1 договору від 29.07.2024 № ЗкЕ/ТН (далі – Договір), виклавши його в новій редакції:
«1.5. Виконавець має кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду серія АТ № 012147 від 28 лютого 2025 р., що виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією».
2. У зв’язку з уточненням фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме:
- Викласти пункт 2.4. розділу 2 Договору в новій редакції, а саме:
«Джерело фінансування робіт в 2024 році:
– за рахунок КПКВК 1211261 "Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту" – 450 000,00 грн
– за рахунок КПКВК 1211262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 226 612,88 грн».
Джерело фінансування робіт в 2025 році:
- за рахунок КПКВК 1211262 "Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 327 990,10 грн.
3. Викласти Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт» до договору в новій редакції, що додається.
4. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
5. Ця додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
27.03.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7fae380193394e84906c495170e5079d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке:
1. З метою дотримання норм та вимог РАМКОВОЇ УГОДИ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ЩОДО СПЕЦІАЛЬНИХ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ СОЮЗУ ДЛЯ УКРАЇНИ ЗГІДНО З ІНСТРУМЕНТОМ UKRAINE FACILITY, яка ратифікована Законом України № 3786-IX від 06.06.2024 (далі – Рамкова угода), Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 29.07.2024 № ЗкЕ/ТН (далі – Договір), а саме:
1.1. Доповнити п.5.1. розділу 5 «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» Договору підпунктом 5.1.10. та викласти його в наступній редакції:
«5.1.10. Розірвати Договір в односторонньому порядку з ініціативи Замовника у разі порушення та недотримання Виконавцем вимог Рамкової угоди».
1.2. Доповнити п.5.4. розділу 5 «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» Договору підпунктом 5.4.30. та викласти його в наступній редакції:
«5.4.30. На виконання норм Рамкової угоди, Виконавець зобов’язується забезпечити оперативне повернення помилково виплачених або неправильно використаних сум».
1.3. Доповнити розділ 12 «ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ» Договору пунктами 12.12.-12.16. та викласти їх в наступній редакції:
«12.12. Сторони підтверджують, що вони ознайомлені з нормами та вимогами Рамкової угоди, та під час виконання зобов’язань за Договором та протягом 5 (п’яти) років після закінчення його строку (з урахуванням вимог ст. 17 Рамкової угоди), зобов’язані дотримуватись її норм та вимог;
12.13. Виконавець гарантує, що він та субпідрядники (у разі їх залучення до виконання Робіт), а також їх засновники, афілійовані особи, учасники (власники корпоративних прав), кінцеві бенефіціарні власники, посадові особи органів управління, посередники чи представники, уповноважені діяти від імені Сторони, постачальники матеріальних ресурсів та/або товарів, що будуть використовуватися під час виконання Робіт, не підпадають під дію обмежувальних заходів, та не перебувають в санкційному списку ЄС.
12.14. Для можливості здійснення перевірки Виконавця на предмет підпадання під дію обмежувальних заходів, в тому числі, на основі ризик-орієнтованого підходу, Сторони зобов’язуються протягом 5 (п’яти) років зберігати всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів та інші документи в рамках виконання зобов’язань за Договором.
12.15. Виконавець підтверджує, що ним дотримано правила щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, що залучені та використовуються під час виконання Робіт.
12.16. Сторони гарантують дотримання здійснення заходів з метою забезпечення заходів внутрішньої системи управління та контролю, а також зобов’язань щодо протидії неналежному управлінню коштами».
2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
3. Ця додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
07.04.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
Номер:
ba7ff42575dc40409c0c092d98230f1e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке:
1. У зв’язку із закінченням виконання будівельних робіт та уточненням фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 29.07.2024 № ЗкЕ/ТН (далі – Договір), а саме:
- викласти пункт 2.1 розділу 2 Договору в новій редакції, а саме:
«2.1. Договірна ціна за Договором визначається в межах 1,2 % від суми коштів, передбачених підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, за договірною ціною Договору про закупівлю робіт за державні кошти по об’єкту від 05.07.2024 № 05/07-НБ/ЦБМ (далі – Договір підряду), відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) (далі – Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та складає 1 004 382,53 грн (один мільйон чотири тисячі триста вісімдесят дві гривні 53 копійки) без ПДВ, що підтверджується Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1) та Розрахунком вартості технічного нагляду (Додаток 2).
У 2024 році заплановано виконання робіт з проведення технічного нагляду на суму – 676 612,88 грн (шістсот сімдесят шість тисяч шістсот дванадцять гривень 88 копійок) без ПДВ, з них кошти обласного (місцевого) бюджету м. Запоріжжя – 676 612,88 грн без ПДВ.
У 2025 році заплановано виконання робіт з проведення технічного нагляду на суму – 327 769,65 грн (триста двадцять сім тисяч сімсот шістдесят дев’ять гривень 65 копійок) без ПДВ».
- викласти пункт 2.4. розділу 2 Договору в новій редакції, а саме:
«2.4. Джерело фінансування робіт в 2024 році:
– за рахунок КПКВК 1211261 "Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту" – 450 000,00 грн
– за рахунок КПКВК 1211262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 226 612,88 грн».
Джерело фінансування робіт в 2025 році:
- за рахунок КПКВК 1211262 "Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 327 769,65 грн».
2. Викласти Додаток №1 «Протокол погодження договірної ціни», Додаток №2 «Розрахунок вартості технічного нагляду», Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт» до Договору в новій редакції, що додаються.
3. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
4. Ця додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
30.06.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
604c83db12d949e19b73d809bbcd2cce
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке:
1. З метою дотримання норм та вимог РАМКОВОЇ УГОДИ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ЩОДО СПЕЦІАЛЬНИХ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ СОЮЗУ ДЛЯ УКРАЇНИ ЗГІДНО З ІНСТРУМЕНТОМ UKRAINE FACILITY, яка ратифікована Законом України № 3786-IX від 06.06.2024 (далі – Рамкова угода), Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 12.12. договору від 29.07.2024 № ЗкЕ/ТН (далі -Договір), виклавши його у новій редакції:
«12.12. Застереження щодо дотримання норм та вимог РАМКОВОЇ УГОДИ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ЩОДО СПЕЦІАЛЬНИХ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ СОЮЗУ ДЛЯ УКРАЇНИ ЗГІДНО З ІНСТРУМЕНТОМ UKRAINE FACILITY, яка ратифікована Законом України № 3786-IX від 06.06.2024 (далі – Рамкова угода) у разі поширення її дії на відносини за Договором:
Сторони підтверджують, що вони ознайомлені з нормами та вимогами Рамкової угоди, зокрема статей 3, 5, 7, 16, 17, та під час виконання зобов’язань за Договором та протягом 5 (п’яти) років після закінчення його строку (з урахуванням вимог ст. 17 Рамкової угоди), зобов’язані дотримуватись її норм та вимог, зокрема:
І. статті 3 Рамкової угоди:
1. Сторони повинні забезпечити, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь.
2. Сторони повинні забезпечити, щоб жодна операція, щодо якої було встановлено збіг із даними в санкційному списку ЄС, прямо або опосередковано не здійснювалася за рахунок фінансування ЄС:
- шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, бенефіціара гранту та будь-якого іншого реципієнта, з яким Україна має або може мати прямі договірні відносини (прямий реципієнт), щоб оцінити, чи такий реципієнт є Особою, що підпадає під дію обмежувальних заходів;
- шляхом відстеження або за допомогою інших належних способів (що можуть включати перевірку ex-post) на основі ризик-орієнтованого підходу, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів.
3. Виконавець гарантує, що він та (субпідрядники, субвиконавці) (у разі їх залучення до виконання робіт), а також їх засновники, афілійовані особи, учасники (власники корпоративних прав), кінцеві бенефіціарні власники, посадові особи органів управління, посередники чи представники, уповноважені діяти від імені Сторони, постачальники матеріальних ресурсів та/або товарів, що будуть використовуватися під час виконання робіт, не підпадають під дію обмежувальних заходів, та не перебувають в санкційному списку ЄС.
4. Виконавець підтверджує, що ним дотримано правила щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, що залучені та використовуються під час виконання Робіт.
ІІ. статті 5 Рамкової угоди:
1. Участь у процедурах присудження договорів про закупівлі, грантів і премій стосовно діяльності, що фінансується згідно з інструментом Ukraine Facility з метою реалізації якісних і кількісних заходів Плану, відкрита для міжнародних і регіональних організацій, усіх фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб, що фактично зареєстровані у зазначених нижче країнах (далі - прийнятні країни);
2. Усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються за Договором для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 статті 5 Рамкової угоди.
3. Правила щодо прийнятності не застосовуються та не повинні створювати обмеження на підставі громадянства для фізичних осіб, які працюють за наймом або за іншим правовим договором у прийнятного підрядника або, у разі потреби, субпідрядників, крім випадків, коли обмеження на підставі громадянства ґрунтуються на правилах, передбачених у пункті 7 статті 5 Рамкової угоди.
4. Правила щодо прийнятності, походження поставок і матеріалів у пунктах 1 та 3 статті 5 Рамкової угоди і громадянство фізичних осіб, зазначених у пункті 4 статті 5 Рамкової угоди, можуть підпадати під дію обмежень на підставі громадянства, географічного розташування або характеру юридичних осіб, які беруть участь у процедурах закупівель, а також на підставі географічного походження поставок і матеріалів у випадках, визначених пунктом 7 статті 5 Рамкової угоди.
ІІІ. статті 7 Рамкової угоди:
1. Сторони повинні створити ефективну та дієву систему управління та контролю з використанням міжнародно визнаних принципів внутрішнього контролю-, і забезпечити оперативне повернення помилково виплачених або неправильно використаних сум.
2. Сторони гарантують дотримання здійснення заходів з метою забезпечення заходів внутрішньої системи управління та контролю, а також зобов’язань щодо протидії неналежному управлінню коштами.
3. У рамках цього зобов’язання Сторони повинні дотримуватись положень, визначених частиною 5 статті 7 Рамкової угоди.
ІV. статті 16 Рамкової угоди:
1. Включення, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості.
V. статті 17 Рамкової угоди:
1. Сторони повинні зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів.
VІ. У разі порушення Виконавцем будь-якого з пунктів цього Договору в частині порушення умов Рамкової угоди або інших положень Рамкової угоди, Замовник має право призупинити фінансування робіт, вимагати повернення коштів або розірвати цей Договір.
2. Пункти 12.13-12.16. Договору виключити.
3. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
4. Ця додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
6
Дата внесення змін до договору:
22.09.2025 00:00
Статус:
Опубліковано