• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний

3 300.04 UAH з ПДВ
Номер: 48854cd6be164f0bacc499aa54c28896
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-01-010168-a-c1
Замовник: Відділ освіти Бородянської селищної ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА "ІНТЕРПРОМКОМПЛЕКС"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір офісний: 194.12000 UAH з ПДВ
Номер договору: 0108/24/03/149-Т
Дата підписання: 01.08.2024 00:00
Період дії договору: 01.08.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 3 300.04 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 550.01 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 17 штука
Період постачання 01.08.2024 - 20.08.2024
Місце постачання 07801, Україна, Київська область, селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна, буд. 226 На карті