• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі ДНЗ №10 «Росинка» ясла-садочок Ладижинської міської ради по вул. Будівельників, 48 в м. Ладижин Гайсинського району Вінницької області

388 124.99 UAH без ПДВ
Номер: 844d0b39c2544273bfae33e25733361a
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-01-002252-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: СЛОБОДЯНИК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 194/1
Дата підписання: 30.07.2024 11:00
Період дії договору: 30.07.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 388 124.99 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт покрівлі ДНЗ №10 «Росинка» ясла-садочок Ладижинської міської ради по вул. Будівельників, 48 в м. Ладижин Гайсинського району Вінницької області
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.10.2024
Місце постачання 24321, Україна, Вінницька область, Ладижин, вул. Будівельників, 48 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти
ФОП Слободяник Сергій Анатолійович
Сума 388124.99 UAH
Статус
Оплачений
11.10.2024 10:27
Док-ти 0

Внесені зміни

    Номер: a5f5ad1953a44cb0b2e84957db6afd86
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» уклали цю Додаткову угоду ( далі Додаткова угода) про наступне: 1. Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строки виконання робіт та внести зміни до Додатку 2 до Договору №194/1 від 30.07.2024 р. (Календарний графік виконання робіт) та викласти його в редакції згідно Додатку 1 до даної Додаткової угоди
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.08.2024 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 дог.194-1.pdf
p7s
sign.p7s