• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Поточний ремонт системного блоку (ремонт материнської плати, блоку живлення, відновлення інформації з жорсткого диску); Поточний ремонт принтера Canon; Поточний ремонт принтера Canon (ремонт драм і тонер картриджів); Заправка картриджів; Відновлення картриджів

33 450.00 UAH без ПДВ
Номер: 07be58ae20ab4f96a45d31f72e2ed86e
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-31-008885-a-c1
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Постачальник: ЛІСНЯК МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 139
Дата підписання: 31.07.2024 21:16
Період дії договору: 31.07.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 33 630.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 33 450.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт системного блоку (ремонт материнської плати, блоку живлення, відновлення інформації з жорсткого диску)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 штука
Період постачання 31.07.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Поточний ремонт принтера Canon
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 3 штука
Період постачання 31.07.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Поточний ремонт принтера Canon (ремонт драм і тонер картриджів)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 штука
Період постачання 31.07.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Заправка картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 54 штука
Період постачання 31.07.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Відновлення картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 56 штука
Період постачання 31.07.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 062cef5e178545319b19fa6e5c53cc3e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.08.2024 10:50
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 до договору №139.pdf
p7s
sign.p7s