• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Книга обліку,Папір А 4)

1 685.00 UAH без ПДВ
Номер: 6c94432c2f814527b817bdefbc0c57d3
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-26-008343-a-c1
Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування ( надання соціальних послуг ) Коропської селищної ради
Постачальник: ФОП Ларченко Ірина Борисівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 95
Дата підписання: 24.07.2024 00:00
Період дії договору: 24.07.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 1 685.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 685.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Книга обліку
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 16200, Україна, Чернігівська область, смт. Короп, вул. Поштова,6 На карті
Касова книга
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 16200, Україна, Чернігівська область, смт. Короп, вул. Поштова,6 На карті
Файли
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 16200, Україна, Чернігівська область, смт. Короп, вул. Поштова,6 На карті
Папір А 4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 16200, Україна, Чернігівська область, смт. Короп, вул. Поштова,6 На карті