-
Відкриті торги
-
КЕП
Реконструкція котельні Уманської міської лікарні з встановленням твердопаливного котла потужністю 1,5 МВт за адресою: вул. Шевченка, 50 м. Умань Черкаської області (45454000-4 - Реконструкція)
2 681 959.36
UAH з ПДВ
Номер:
42e2a13a797b4d1b8a8f96d4e62b0af5
Ідентифікатор договору:
UA-2018-08-17-000185-a-a1
Замовник:
Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
39358320
-
Контактна особа:
Харченко Віталій Петрович +380474437002 tk39358320@ukr.net
-
Адреса:
20300, Україна, Черкаська область, Умань, пл. Соборності, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ПРОМБУДТЕПЛО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
36562338
-
Контактна особа:
Андрій Паршин +380504250325 prombudteplo@ukr.net
-
Адреса:
01030, Україна, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 10-Г, офіс 14
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
365
Дата підписання:
01.10.2018 00:00
Період дії договору:
01.10.2018 00:00 - 31.12.2019 23:59
Сума договору:
2 681 959.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 446 993.23 UAH)
Оплачено:
2 681 959.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 446 993.23 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція котельні Уманської міської лікарні з встановленням твердопаливного котла потужністю 1,5 МВт за адресою: вул. Шевченка, 50 м. Умань Черкаської області
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2018
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d1a206c505564252a130883549497b1e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку з виникненням обставин, внаслідок яких якісне виконання робіт щодо Об’єкту «Реконструкція котельні Уманської міської лікарні з встановленням твердопаливного котла потужністю 1,5 МВт за адресою: вул. Шевченка, 50 м. Умань Черкаської області» неможливе через погодні умови (зниження температури до рівня, що суперечить вимогам державних будівельних норм, значну кількість опадів) та згідно пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 5.2., 10.1.3., 10.5. Договору будівельного підряду № 365 від «01» жовтня 2018 р. (далі – Договір) Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 2 991 582,20 (два мільйони дев’ятсот дев’яносто одна тисяча п’ятсот вісімдесят дві гривні, 20 копійок) грн в тому числі ПДВ: 498 597,04 (чотириста дев’яносто вісім тисяч п’ятсот дев’яносто сім гривень, 04 копійки) . Річний план асигнувань на 2018 рік зменшується на сумі 827 661,28 (вісімсот двадцять сім тисяч шістсот шістдесят одна гривня, 28 копійок) та складає 2 163 920,92 (два мільйони сто шістдесят три тисячі дев’ятсот двадцять гривень, 92 копійки) грн. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 827 661,28 (вісімсот двадцять сім тисяч шістсот шістдесят одна гривня, 28 копійок) грн з ПДВ підлягає виконанню у 2019 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і діє до 01.03.2019 року при наявності своєчасного фінансування». 1.4. Внести зміни до пункту 11.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання».
Номер додаткової угоди:
365
Дата внесення змін до договору:
26.12.2018 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a249f0796f6e4440a8ccdc9252915a56
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2019 рік та керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 10.5 Договору будівельного підряду № 365 від «01» жовтня 2018 р. (далі – Договір) Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 2 991 582,20 (два мільйони дев’ятсот дев’яносто одна тисяча п’ятсот вісімдесят дві гривні, 20 копійок) грн в тому числі ПДВ: 498 597,04 (чотириста дев’яносто вісім тисяч п’ятсот дев’яносто сім гривень, 04 копійки). Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 2 163 920,92 (два мільйони сто шістдесят три тисячі дев’ятсот двадцять гривень, 92 копійки) грн. Річний план асигнувань на 2019 рік складає 827 661,28 (вісімсот двадцять сім тисяч шістсот шістдесят одна гривня, 28 копійок) грн з ПДВ».
Номер додаткової угоди:
365
Дата внесення змін до договору:
28.01.2019 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8ffc06afec2146edb1dc13b8f2d60067
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту угоди – Закон), пункту 1 статті 651 та пункту 1 статті 652 Цивільного Кодексу України, пунктів 3.2, 3.4, 10.1.1, 10.5 Договору будівельного підряду № 365 від «01» жовтня 2018 р. (далі – Договір) Сторони домовились про зменшення вартості Договору (згідно фактично виконаних обсягів робіт): 1.1. Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 309 622,84 грн (триста дев’ять тисяч шістсот двадцять дві гривні, 84 копійки). 1.2.. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 2 681 959,36 грн (два мільйони шістсот вісімдесят одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень, 36 копійок) грн в тому числі ПДВ: 446 993,23 грн (чотириста сорок шість тисяч дев’ятсот дев’яносто три гривні, 23 копійки). Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 2 163 920,92 (два мільйони сто шістдесят три тисячі дев’ятсот двадцять гривень, 92 копійки) грн. Річний план асигнувань на 2019 рік складає 518 038,44 грн (п’ятсот вісімнадцять тисяч тридцять вісім гривень, 44 копійки) грн з ПДВ». 2. Згідно пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону, пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 5.2., 10.1.3., 10.5. Договору Сторони домовились продовжити термін виконання робіт: 2.1. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 2.2. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і діє до 31.07.2019 року при наявності своєчасного фінансування».
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
30.07.2019 00:00
Статус:
Опубліковано