• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

канцелярські товари

29 712.00 UAH з ПДВ
Номер: c2409fce1544476cb57997dc57d8f139
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-11-007899-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "ДНІПРОВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Постачальник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 42
Дата підписання: 22.07.2024 15:35
Період дії договору: 22.07.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 29 712.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 952.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку STORA ENSO Multilaser A4, 80 г/м², 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 пачка
Період постачання до 19.07.2024
Місце постачання 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70 На карті
Ручка кулькова BUROMAX (BM.8118-01) NORMA, чорнила сині
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 штука
Період постачання до 19.07.2024
Місце постачання 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70 На карті
Скріпки 4OFFICE (4-323), 25 мм, круглі, нікельовані, 100 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання до 19.07.2024
Місце постачання 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70 На карті
Скоби для степлера 4OFFICE (4-319), 24/6, 1000 шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання до 19.07.2024
Місце постачання 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70 На карті

Внесені зміни

    Номер: 4342508667a14ddeaa3362b9a4486c3b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: поставка товару до 03 серпня 2024 року
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.07.2024 15:55
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 1 від 22072024 ТОВ Торгово-Виробнича Група У...
p7s
sign.p7s