-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в та № КБ-3) на об’єкті «Нове будівництво протирадіаційного укриття Петропільського ліцею Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області за адресою: Запорізька область, Запорізький район, село Петропіль, вул. Молодіжна, 1» (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
607 954.01
UAH без ПДВ
Номер:
4a9ecd67032a418394b71310c101ad30
Ідентифікатор договору:
UA-2024-07-12-009564-a-a1
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42698149
-
Контактна особа:
Наталія Шкода 380972100950 dpmdzo-tdv@ukr.net
-
Адреса:
69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Єгоркін Максим Володимирович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3032818157
-
Адреса:
08136, Україна, Київська область, Крюківщина, вул. Жулянська, б. 1а, кв. 243
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору:
ПЛ/ТН
Дата підписання:
01.07.2024 00:00
Період дії договору:
01.07.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
624 093.62 UAH без ПДВ
Сума договору:
607 954.01 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в та № КБ-3) на об’єкті «Нове будівництво протирадіаційного укриття Петропільського ліцею Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області за адресою: Запорізька область, Запорізький район, село Петропіль, вул. Молодіжна, 1» (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Кількість
1 робота
Період постачання
01.07.2024 - 31.12.2025
Місце постачання
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d8b237c467724f45afde63fd7f416ca9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
«Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали цю Додаткову угоду про наступне:
1. Відповідно до рішення Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області від 16.07.2024 № 1 «Про внесення змін і доповнень до рішення сільської ради від 21.12.2023 № 23 «Про бюджет Широківської сільської територіальної громади на 2024 рік», зі змінами та доповненнями» Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 01.07.2024 № ПЛ/ТН (далі – Договір), а саме викласти пункт 2.1 розділу 2 Договору в новій редакції, а саме:
«2.1. Договірна ціна за Договором визначається в межах 1,2 % від суми коштів, передбачених підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, за договірною ціною Договору про закупівлю робіт за державні кошти по Об’єкту від 01.07.2024 № 01/07-НБ/ПЛ (далі - Договір підряду) (з урахуванням понижуючого коефіцієнту), відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) (далі – Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021№ 281 та складає 624 093,62 грн (шістсот двадцять чотири тисячі дев’яносто три гривні 62 коп) без ПДВ, що підтверджується Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1) та Розрахунком вартості технічного нагляду (Додаток 2).
У 2024 році заплановано виконання робіт з проведення технічного нагляду на суму – 624 093,62 грн (шістсот двадцять чотири тисячі дев’яносто три гривні 62 коп) без ПДВ, з них кошти Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області – 624 093,62 грн (шістсот двадцять чотири тисячі дев’яносто три гривні 62 коп) без ПДВ».
2. Викласти пункт 2.4. розділу 2 Договору в новій редакції, а саме:
«Джерело фінансування робіт:
– за рахунок КПКВК 0111261 "Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту" – 334 093,62 грн,
– за рахунок КПКВК 0111262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 290 000,00 грн».
3. Викласти Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт» до договору в новій редакції, що додається.
4. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити Замовника, що містяться в Розділі 14 Договору в наступній редакції:
Замовник
Державне підприємство
«Місцеві дороги Запорізької області»
Україна, 69095, Запорізька область,
м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд. 159-Б
код ЄДРПОУ 42698149
IBAN:UA178201720344351040493095750
IBAN:UA838201720344331036430095750
Державна казначейська служба України,
м. Київ ГУ ДКСУ у Запорізькій області
МФО 820172
5. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
6. Ця додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
06.08.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
48b6acece04144729a063d34e7671d50
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
«Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали цю Додаткову угоду про наступне:
1. У зв’язку із уточненням фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 01.07.2024 № ПЛ/ТН (далі – Договір), а саме:
1.1. Викласти пункт 2.4. Розділу 2 Договору в новій редакції, а саме:
«Джерело фінансування робіт:
– за рахунок КПКВК 0111261 "Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту" – 62 410,00 грн,
– за рахунок КПКВК 0111262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 561 683,62 грн».
1.2. Викласти Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт» до договору в новій редакції, що додається.
2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
3. Ця додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
04.11.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
97994623a53e4584bcf431ca752cb6a3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
«Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали цю Додаткову угоду про наступне:
1. У зв’язку із уточненням фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 01.07.2024 № ПЛ/ТН (далі – Договір), а саме:
1.1. Викласти пункт 2.4. Розділу 2 Договору в новій редакції, а саме:
«Джерело фінансування робіт:
– за рахунок КПКВК 0111261 "Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту" – 30 373,37 грн,
– за рахунок КПКВК 0111262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 273 360,40 грн».
1.2. Викласти Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт» до договору в новій редакції, що додається.
2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
3. Ця додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
30.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d5dc0933759d4cce9511e65a57f6b8c3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
«Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали цю Додаткову угоду про наступне:
1. У зв’язку із уточненням фінансування, на підставі рішення Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області від 06.03.2025 №10 «Про внесення змін і доповнень до рішення сільської ради від 19.12.2024 року №25 «Про бюджет Широківської сільської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами та доповненнями), Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 01.07.2024 № ПЛ/ТН (далі – Договір), а саме:
1.1. Викласти пункт 2.1. Розділу 2 Договору в новій редакції, а саме:
«2.1. Договірна ціна за Договором визначається в межах 1,2 % від суми коштів, передбачених підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, за договірною ціною Договору про закупівлю робіт за державні кошти по Об’єкту від 01.07.2024 № 01/07-НБ/ПЛ (далі - Договір підряду) (з урахуванням понижуючого коефіцієнту), відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) (далі – Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021№ 281 та складає 624 093,62 грн (шістсот двадцять чотири тисячі дев’яносто три гривні 62 коп) без ПДВ, що підтверджується Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1) та Розрахунком вартості технічного нагляду (Додаток 2).
У 2024 році заплановано виконання робіт з проведення технічного нагляду за будівництвом на суму 303 733,77 грн без ПДВ.
У 2025 році заплановано виконання робіт з проведення технічного нагляду за будівництвом на суму 300 823,36 грн без ПДВ.
У 2026 році заплановано виконання робіт з проведення технічного нагляду за будівництвом на суму 19 536,49 грн без ПДВ.
1.2. Викласти пункт 2.4. Розділу 2 Договору в новій редакції, а саме:
«Джерело фінансування робіт:
У 2024 році:
– за рахунок КПКВК МБ 0111261 "Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту" – 30 373,37 грн;
– за рахунок КПКВК МБ 0111262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 273 360,40 грн;
У 2025 році:
– за рахунок КПКВК МБ 0111261 "Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою" – 15 041,17 грн,
– за рахунок КПКВК МБ 0111262 "Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 285 782,19 грн».
1.3. Викласти пункт 10.1. Розділу 10 Договору в новій редакції, а саме:
«Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.01.2026 або до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань по ньому».
1.4. Викласти Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт» до Договору в новій редакції, що додається.
2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
3. Ця додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
20.03.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
e11f3323bef74afb9573593ac1b7f0aa
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
«Сторона», уклали цю Додаткову угоду про наступне:
У зв’язку із відкриттям Замовником рахунку, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 01.07.2024 № ПЛ/ТН (далі - Договір), в частині банківських реквізитів Замовника, додавши наступний рахунок: IBAN:UA458201720344331040400095750 Державна казначейська служба України м. Київ ГУ ДКСУ у Запорізькій області МФО 820172.
2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
3. Ця додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
01.04.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
562364e14af648cb88ba8469295a2557
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
«Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали цю Додаткову угоду про наступне:
1. У зв’язку із уточненням фінансування, на підставі рішення Виконавчого комітету Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області від 08.05.2025 № 184 «Про розподіл субвенції та внесення змін до бюджетних призначень на 2025 рік», Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 01.07.2024 № ПЛ/ТН (далі – Договір), а саме:
1.1. Викласти пункт 2.4. Розділу 2 Договору в новій редакції, а саме:
«Джерело фінансування робіт:
У 2024 році:
– за рахунок КПКВК МБ 0111261 "Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту" – 30 373,37 грн;
– за рахунок КПКВК МБ 0111262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 273 360,40 грн;
У 2025 році:
– за рахунок КПКВК МБ 0111261 "Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою" – 30 082,34 грн,
– за рахунок КПКВК МБ 0111262 "Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 270 741,02 грн».
1.2. Викласти Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт» до Договору в новій редакції, що додається.
2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
3. Ця додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
6
Дата внесення змін до договору:
14.05.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ddee56e39f9c4100b28f572e932ee9a5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
«Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали цю Додаткову угоду про наступне:
1. У зв’язку із уточненням фінансування та завершенням виконання робіт, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 01.07.2024 № ПЛ/ТН (далі – Договір), а саме:
1.1. Викласти пункт 2.1. Розділу 2 Договору в новій редакції, а саме:
«2.1. Договірна ціна за Договором визначається в межах 1,2 % від суми коштів, передбачених підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, за договірною ціною Договору про закупівлю робіт за державні кошти по Об’єкту від 01.07.2024 № 01/07-НБ/ПЛ (далі - Договір підряду) (з урахуванням понижуючого коефіцієнту), відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) (далі – Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021№ 281 та складає 607 954,01 грн (шістсот сім тисяч дев’ятсот п’ятдесят чотири гривні 01 копійка) без ПДВ, що підтверджується Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1) та Розрахунком вартості технічного нагляду (Додаток 2).
У 2024 році заплановано виконання робіт з проведення технічного нагляду за будівництвом на суму 303 733,77 грн без ПДВ.
У 2025 році заплановано виконання робіт з проведення технічного нагляду за будівництвом на суму 304 220,24 грн без ПДВ».
1.2. Викласти пункт 2.4. Розділу 2 Договору в новій редакції, а саме:
«Джерело фінансування робіт:
У 2024 році:
– за рахунок КПКВК МБ 0111261 "Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту" – 30 373,37 грн;
– за рахунок КПКВК МБ 0111262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 273 360,40 грн;
У 2025 році:
– за рахунок КПКВК МБ 0111261 "Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою" – 30 422,03 грн,
– за рахунок КПКВК МБ 0111262 "Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 273 798,21 грн».
1.3. Викласти п. 10.1. Розділу 10 в новій редакції, а саме:
«10.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2025 або до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань по ньому».
1.4. Викласти Додаток №1 «Протокол погодження договірної ціни», Додаток №2 «Розрахунок вартості технічного нагляду», Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт» до Договору в новій редакції, що додаються.
2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
3. Ця додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
7
Дата внесення змін до договору:
17.06.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
233d7ff7c7494169aa71ed66f478b8cb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
«Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали цю Додаткову угоду про наступне:
1. З метою дотримання норм та вимог РАМКОВОЇ УГОДИ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ЩОДО СПЕЦІАЛЬНИХ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ СОЮЗУ ДЛЯ УКРАЇНИ ЗГІДНО З ІНСТРУМЕНТОМ UKRAINE FACILITY, яка ратифікована Законом України № 3786-IX від 06.06.2024 (далі – Рамкова угода), Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 01.07.2024 № ПЛ/ТН (далі -Договір), а саме доповнити Договір пунктом 12.12. наступного змісту:
«12.12. Застереження щодо дотримання норм та вимог РАМКОВОЇ УГОДИ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ЩОДО СПЕЦІАЛЬНИХ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ СОЮЗУ ДЛЯ УКРАЇНИ ЗГІДНО З ІНСТРУМЕНТОМ UKRAINE FACILITY, яка ратифікована Законом України № 3786-IX від 06.06.2024 (далі – Рамкова угода) у разі поширення її дії на відносини за Договором:
Сторони підтверджують, що вони ознайомлені з нормами та вимогами Рамкової угоди, зокрема статей 3, 5, 7, 16, 17, та під час виконання зобов’язань за Договором та протягом 5 (п’яти) років після закінчення його строку (з урахуванням вимог ст. 17 Рамкової угоди), зобов’язані дотримуватись її норм та вимог, зокрема:
І. статті 3 Рамкової угоди:
1. Сторони повинні забезпечити, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь.
2. Сторони повинні забезпечити, щоб жодна операція, щодо якої було встановлено збіг із даними в санкційному списку ЄС, прямо або опосередковано не здійснювалася за рахунок фінансування ЄС:
- шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, бенефіціара гранту та будь-якого іншого реципієнта, з яким Україна має або може мати прямі договірні відносини (прямий реципієнт), щоб оцінити, чи такий реципієнт є Особою, що підпадає під дію обмежувальних заходів;
- шляхом відстеження або за допомогою інших належних способів (що можуть включати перевірку ex-post) на основі ризик-орієнтованого підходу, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів.
3. Виконавець гарантує, що він та (субпідрядники, субвиконавці) (у разі їх залучення до виконання робіт), а також їх засновники, афілійовані особи, учасники (власники корпоративних прав), кінцеві бенефіціарні власники, посадові особи органів управління, посередники чи представники, уповноважені діяти від імені Сторони, постачальники матеріальних ресурсів та/або товарів, що будуть використовуватися під час виконання робіт, не підпадають під дію обмежувальних заходів, та не перебувають в санкційному списку ЄС.
4. Виконавець підтверджує, що ним дотримано правила щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, що залучені та використовуються під час виконання Робіт.
ІІ. статті 5 Рамкової угоди:
1. Участь у процедурах присудження договорів про закупівлі, грантів і премій стосовно діяльності, що фінансується згідно з інструментом Ukraine Facility з метою реалізації якісних і кількісних заходів Плану, відкрита для міжнародних і регіональних організацій, усіх фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб, що фактично зареєстровані у зазначених нижче країнах (далі - прийнятні країни);
2. Усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються за Договором для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 статті 5 Рамкової угоди.
3. Правила щодо прийнятності не застосовуються та не повинні створювати обмеження на підставі громадянства для фізичних осіб, які працюють за наймом або за іншим правовим договором у прийнятного підрядника або, у разі потреби, субпідрядників, крім випадків, коли обмеження на підставі громадянства ґрунтуються на правилах, передбачених у пункті 7 статті 5 Рамкової угоди.
4. Правила щодо прийнятності, походження поставок і матеріалів у пунктах 1 та 3 статті 5 Рамкової угоди і громадянство фізичних осіб, зазначених у пункті 4 статті 5 Рамкової угоди, можуть підпадати під дію обмежень на підставі громадянства, географічного розташування або характеру юридичних осіб, які беруть участь у процедурах закупівель, а також на підставі географічного походження поставок і матеріалів у випадках, визначених пунктом 7 статті 5 Рамкової угоди.
ІІІ. статті 7 Рамкової угоди:
1. Сторони повинні створити ефективну та дієву систему управління та контролю з використанням міжнародно визнаних принципів внутрішнього контролю-, і забезпечити оперативне повернення помилково виплачених або неправильно використаних сум.
2. Сторони гарантують дотримання здійснення заходів з метою забезпечення заходів внутрішньої системи управління та контролю, а також зобов’язань щодо протидії неналежному управлінню коштами.
3. У рамках цього зобов’язання Сторони повинні дотримуватись положень, визначених частиною 5 статті 7 Рамкової угоди.
ІV. статті 16 Рамкової угоди:
1. Включення, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості.
V. статті 17 Рамкової угоди:
1. Сторони повинні зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів.
VІ. У разі порушення Виконавцем будь-якого з пунктів цього Договору в частині порушення умов Рамкової угоди або інших положень Рамкової угоди, Замовник має право призупинити фінансування робіт, вимагати повернення коштів або розірвати цей Договір.
2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер додаткової угоди:
8
Дата внесення змін до договору:
19.09.2025 00:00
Статус:
Опубліковано