• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги із здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт ліфта будівлі літери «К» КНП «Міська дитяча клінічна лікарня» по вул. Буковинській, 4 в м. Чернівці»

3 826.40 UAH без ПДВ
Номер: ea322ae8bf714dc39ec27fb8eee99745
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-12-007272-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча клінічна лікарня" Чернівецької міської ради
Постачальник: ФОП Круподьоров Олег Петрович
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги із здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт ліфта будівлі літери «К» КНП «Міська дитяча клінічна лікарня» по вул. Буковинській, 4 в м. Чернівці»: 3 826.40000 UAH без ПДВ
Номер договору: № 126
Дата підписання: 12.07.2024 10:00
Період дії договору: 12.07.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 3 833.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 3 826.40 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги із здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт ліфта будівлі літери «К» КНП «Міська дитяча клінічна лікарня» по вул. Буковинській, 4 в м. Чернівці»
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 послуга
Період постачання до 28.02.2025
Місце постачання 58001, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Буковинська, будинок 4 На карті

Внесені зміни

    Номер: 39d3df18007c4e69b7e98f25d5840738
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені Договоро, Сторони дійшли згоди. продовжити сторок дії Договору.
    Номер додаткової угоди: № 1
    Дата внесення змін до договору: 24.12.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова Угода № 1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 03aebc26535b456a8b7bb97ab173ec99
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені Договоро, Сторони дійшли згоди. продовжити сторок дії Договору.
    Номер додаткової угоди: № 2
    Дата внесення змін до договору: 07.05.2025 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова Угода № 2.pdf
p7s
sign.p7s