• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 21G, довжина від 1500 до 1600)

1. Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими на це представниками Сторін і діє до 31.03.2025 року включно, а в частині розрахунків — до повного їх виконання».

57 024.00 UAH з ПДВ
Номер: 5ceacd4883964f64ab8a3839503c9550
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-08-009971-a-b2
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Одноразовий набір для інфузії ЮРІЯ-ФАРМ модель IV-6-3 металева голка: 5.94000 UAH з ПДВ
Опис: 1. Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими на це представниками Сторін і діє до 31.03.2025 року включно, а в частині розрахунків — до повного їх виконання».
Номер договору: 170
Дата підписання: 15.07.2024 11:02
Період дії договору: 15.07.2024 00:00 - 31.03.2025 00:00
Сума договору: 57 024.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 730.54 UAH)
Оплачено: 54 351.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 555.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Одноразовий набір для інфузії ЮРІЯ-ФАРМ модель IV-6-3 металева голка
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 9600 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 39627, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, проспект Полтавський, буд.40 На карті

Внесені зміни

    Номер: 6d1c6111f75c419aa2c4881e7beb49a8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Внести зміни в п. 2.1. Договору та викласти п.2.1. в новій редакції: «2.1.Загальна вартість договору складає 57 024,00 грн. (П’ятдесят сім тисяч двадцять чотири гривні00 копійок), у т.ч.ПДВ – 3730,54грн.: - за рахунок бюджетних коштів зменшити на 77,22грн. (сімдесят сім грн. 22 коп.),в т.ч.ПДВ- 5,05грн., та становить 2079,00 грн. (дві тисячі сімдесят дев’ять грн.00коп),в т.ч. ПДВ-136,01грн. - -за рахунок власних коштів збільшитина 77,22 грн. (сімдесят сім грн. 22 коп.),в т.ч.ПДВ- 5,05грн,та становить -54 945,00грн. (п’ятдесят чотири тисячі дев’ятсот сорок п’ять грн. 00 коп.), в т. ч. ПДВ-3594,53грн.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.12.2024 14:11
    Статус:
    Опубліковано
pdf
170)МТК ду №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 3f217668845e4878b2ec20c88136bcb8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 170 від 15.07.2024 року (далі — Договір) та викласти пункт 7.1 Договору в такій редакції: «7.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими на це представниками Сторін і діє до 31.03.2025 року включно, а в частині розрахунків — до повного їх виконання». 2. Загальна вартість Товару (виконаних робіт або наданих послуг), що будуть закуплені в період з 01.01.2025 року по 31.03.2025 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20 % від суми Договору № 170 від 15.07.2024 року, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3. Конкретний обсяг Товару (виконаних робіт або наданих послуг), що будуть закуплені в період з 01.01.2025 року по 31.03.2025 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження Плану використання бюджетних коштів на 2025 рік.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 20.12.2024 16:57
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 20.12.2024.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 7ff7f182a05d4fd0872966aa38e00688
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 7.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими на це представниками Сторін і діє до 31.03.2025 року включно, а в частині розрахунків — до повного їх виконання».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 25.12.2024 16:10
    Статус:
    Опубліковано
pdf
МТК ДУ №2 від 20.12.2024.pdf
p7s
sign.p7s