• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір А4, файли А4, папка картонна на зав'язках, 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник

1 440.48 UAH з ПДВ
Номер: 639b7bb30e1f4df7a2a6b65b6809970b
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-11-007508-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №2" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРРАДІОКОМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 48
Дата підписання: 09.07.2024 14:00
Період дії договору: 09.07.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 1 440.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 240.08 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 5 штука
Період постачання 09.07.2024 - 31.07.2024
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті
Файли А4 100шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 паковання
Період постачання 09.07.2024 - 31.07.2024
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті
Папка картонна на зав'язках
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання 09.07.2024 - 31.07.2024
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті