• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Інтерактивні панелі для закладів загальної середньої освіти

Сторони домовились внести зміни до Договору від 11липня 2024 р. № 169 (далі — Договір), а саме: 1. Пункт 10.1 Договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 20.09.2024 року». 2. Змінити банківські реквізити постачальника з р/р UA543808050000000026004647014 МФО 380805 АТ "Райффайзен Банк" на р/р UA133116470000026005500000119 МФО 311647 АТ Ощадбанк

2 120 400.00 UAH з ПДВ
Номер: def2546a26b74d77815f4d8faaefc315
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-04-007681-a-b1
Замовник: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Постачальник: Фізична особа - підприємець Манжула Володимир Володимирович
Класифікатор ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Інтерактивний дисплей 65", 4K Ultra HD, mini PC, Ethernet, Wi-Fi, BT, Windows: 117 800.00000 UAH з ПДВ
Опис: Сторони домовились внести зміни до Договору від 11липня 2024 р. № 169 (далі — Договір), а саме: 1. Пункт 10.1 Договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 20.09.2024 року». 2. Змінити банківські реквізити постачальника з р/р UA543808050000000026004647014 МФО 380805 АТ "Райффайзен Банк" на р/р UA133116470000026005500000119 МФО 311647 АТ Ощадбанк
Номер договору: 169
Дата підписання: 11.07.2024 16:57
Період дії договору: 11.07.2024 00:00 - 20.09.2024 00:00
Сума договору: 2 120 400.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Оплачено: 2 120 400.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інтерактивний дисплей 65", 4K Ultra HD, mini PC, Ethernet, Wi-Fi, BT, Windows
Код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість 18 штука
Період постачання до 02.08.2024
Місце постачання 11501, Україна, Житомирська область, м. Коростень, Коростенський район На карті

Внесені зміни

    Номер: beca5e34e1c6497c9194122fa755970b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю 1. Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням затримки товару на митниці,Сторони домовились внести зміни до Договору від 11липня 2024 р. № 169 (далі — Договір), а саме: 1. Пункт 10.1 Договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 20.09.2024 року». 2. Змінити банківські реквізити постачальника з р/р UA543808050000000026004647014 МФО 380805 АТ "Райффайзен Банк" на р/р UA133116470000026005500000119 МФО 311647 АТ Ощадбанк 3. Змінити юридичний адрес Замовника з 11501, Житомирська область, м.Коростень, вул.Грушевського, 66 на 11501, Житомирська область, м.Коростень, вул.Грушевського, 66 Г 4. Усі інші умови Договору залишаються незмінними. 5. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору. 6. Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє до 20.09.2024 року включно.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.08.2024 08:56
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ до дог №169 від 11.07.24р..PDF
p7s
sign.p7s