-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Інтерактивні панелі для закладів загальної середньої освіти
Сторони домовились внести зміни до Договору від 11липня 2024 р. № 169 (далі — Договір), а саме: 1. Пункт 10.1 Договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 20.09.2024 року». 2. Змінити банківські реквізити постачальника з р/р UA543808050000000026004647014 МФО 380805 АТ "Райффайзен Банк" на р/р UA133116470000026005500000119 МФО 311647 АТ Ощадбанк
2 120 400.00
UAH з ПДВ
Номер:
def2546a26b74d77815f4d8faaefc315
Ідентифікатор договору:
UA-2024-07-04-007681-a-b1
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02143212
-
Контактна особа:
Оксана Берсенева +380414296283 oksber95@ukr.net http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевського, 66
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа - підприємець Манжула Володимир Володимирович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2960009437
-
Адреса:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, ПРОВУЛОК ВОКЗАЛЬНИЙ, будинок 14, квартира 42
Класифікатор ДК 021:2015:
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Інтерактивний дисплей 65", 4K Ultra HD, mini PC, Ethernet, Wi-Fi, BT, Windows: 117 800.00000 UAH з ПДВ
Опис:
Сторони домовились внести зміни до Договору від 11липня 2024 р. № 169 (далі — Договір), а саме:
1. Пункт 10.1 Договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 20.09.2024 року».
2. Змінити банківські реквізити постачальника з р/р UA543808050000000026004647014 МФО 380805 АТ "Райффайзен Банк"
на
р/р UA133116470000026005500000119
МФО 311647
АТ Ощадбанк
Номер договору:
169
Дата підписання:
11.07.2024 16:57
Період дії договору:
11.07.2024 00:00 - 20.09.2024 00:00
Сума договору:
2 120 400.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Оплачено:
2 120 400.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інтерактивний дисплей 65", 4K Ultra HD, mini PC, Ethernet, Wi-Fi, BT, Windows
Кількість
18 штука
Період постачання
до 02.08.2024
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
beca5e34e1c6497c9194122fa755970b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
1. Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням затримки товару на митниці,Сторони домовились внести зміни до Договору від 11липня 2024 р. № 169 (далі — Договір), а саме:
1. Пункт 10.1 Договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 20.09.2024 року».
2. Змінити банківські реквізити постачальника з р/р UA543808050000000026004647014 МФО 380805 АТ "Райффайзен Банк"
на
р/р UA133116470000026005500000119
МФО 311647
АТ Ощадбанк
3. Змінити юридичний адрес Замовника з 11501, Житомирська область, м.Коростень, вул.Грушевського, 66 на 11501, Житомирська область, м.Коростень, вул.Грушевського, 66 Г
4. Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
5. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору.
6. Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє до 20.09.2024 року включно.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.08.2024 08:56
Статус:
Опубліковано