• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Капітальний ремонт та облаштування споруди цивільного захисту (укриття) КЗ "Компаніївський ліцей" Компаніївської селищної ради за адресою: Кіровоградська обл., смт Компаніївка, вул. Паркова, буд. 13 (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

10 961 681.80 UAH з ПДВ
Номер: fbf89cd4eaca44329ee6f2f2c2da9f01
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-09-006633-a-c1
Замовник: Комунальна установа "Центр моніторингу та аналізу діяльності закладів освіти" Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПФ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 2
Дата підписання: 08.07.2024 14:21
Період дії договору: 08.07.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 10 961 681.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 826 946.97 UAH)
Оплачено: 10 961 681.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 826 946.97 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт та облаштування споруди цивільного захисту (укриття) КЗ "Компаніївський ліцей" Компаніївської селищної ради за адресою: Кіровоградська обл., смт Компаніївка, вул. Паркова, буд. 13
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 10.12.2024
Місце постачання 28400, Україна, Кіровоградська область, смт. Компаніївка, вул. Паркова, буд. 13 На карті

Внесені зміни

    Номер: 68a04aed6f7a4104bd799b815d598099
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з необхідністю дотримання вимог відповідних діючих норм і стандартів, зокрема ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», ДБН В.2.2-3:2018 «Заклади освіти. Будинки і споруди» та Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 № 281, під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, які унеможливлюють виконання зобов’язань за Договором та зумовлюють Сторони викласти пункт 5.2 Договору в наступній редакції: "5.2. Строки виконання робіт: до 10 грудня 2024 року."
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.07.2024 10:58
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 0276f1ce39754b42b35d54eff6456a7c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: здійснити заходи щодо приведення умов Договору у відповідність до Договору відповідно висновку ДАСУ
    Номер додаткової угоди: Додаток до Додаткової угоди № 1 від 30.07.2024
    Дата внесення змін до договору: 01.08.2024 11:02
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Календарний графік виконання робіт.pdf
p7s
sign.p7s