-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
«Капітальний ремонт підвального приміщення житлового будинку для використання під найпростійше укриття (встановлення системи охоронної сигналізації") за адресою: вул. Конча-Заспинська, 2 у у Голосіївському районі м. Києва» Код ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
446.02
UAH з ПДВ
Номер:
e5c5bc28539a44c7a2452e3650d96295
Ідентифікатор договору:
UA-2024-07-05-006264-a-c1
Замовник:
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району міста Києва"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32375554
-
Контактна особа:
Вакуліч Юлія 380445251963 juliia_m@ukr.net
-
Адреса:
03039, Україна, Київська область, Київ, проспект Голосіївський будинок 17-б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Гольдрін Сергій Вікторович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2961501254
-
Адреса:
65098, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця, Житкова, 19.
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
«Капітальний ремонт підвального приміщення житлового будинку для використання під найпростійше укриття (встановлення системи охоронної сигналізації") за адресою: вул. Конча-Заспинська, 2 у у Голосіївському районі м. Києва» Код ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт: 446.02000 UAH з ПДВ
Номер договору:
282
Дата підписання:
03.07.2024 00:00
Період дії договору:
03.07.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору:
446.02 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт підвального приміщення житлового будинку для використання під найпростійше укриття (встановлення системи охоронної сигналізації") за адресою: вул. Конча-Заспинська, 2 у у Голосіївському районі м. Києва» Код ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1 робота
Період постачання
03.07.2024 - 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації