• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Картопля столова рання, клас перший, ДСТУ 9221

19 053.75 UAH з ПДВ
Номер: 8fce86eccf854ebcae8924e1e371bc34
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-01-003268-a-a1
Замовник: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Номер договору: 252
Дата підписання: 05.07.2024 00:00
Період дії договору: 05.07.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Початкова сума договору: 19 170.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору: 19 053.75 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 175.62 UAH)
Оплачено: 19 053.75 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 175.62 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова рання, клас перший, ДСТУ 9221
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 1401
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 39071, Україна, Полтавська область, смт. Градизьк, вул. Гвардійська, 71 На карті

Внесені зміни

    Номер: 37e927ae39dd4084b59178366cc65573
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Приведення до фактичних показників
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до договору 252.pdf