• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (Папір ксероксний а4, ручки, олівець)

2 100.00 UAH без ПДВ
Номер: 5686b9e08af6422b943da90ceddddd7b
Ідентифікатор договору: UA-2024-06-28-005669-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЛЮБАРСЬКОМУ РАЙОНІ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФОП "Рижак А.І."
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 15
Дата підписання: 28.06.2024 14:12
Період дії договору: 28.06.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 2 100.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання 28.06.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 13101, Україна, Житомирська область, Любар, незалежності 40 На карті
Ручки шарик.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 11 штука
Період постачання 28.06.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 13101, Україна, Житомирська область, Любар, незалежності 40 На карті
олівець
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 28.06.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 13101, Україна, Житомирська область, Любар, незалежності 40 На карті