• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Бланки

Ціна одиниці Продукції вказується у Специфікації. Ціна одиниці Продукції включає в себе витрати на виготовлення Продукції, упаковку, маркування, доставку та інші витрати. Порядок здійснення оплати: оплата здійснюється за рахунок бюджетних коштів, у національній грошовій валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються на підставі п. 1 ст. 48 та п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України згідно з видатковою накладною протягом 30-ти банківських днів з моменту поставки. 2.4.У разі затримки бюджетного фінансування оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сума, яка підлягає оплаті за цим Договором, перераховується Покупцем на поточний рахунок Постачальника за реквізитами, вказаними в п. 10.1. Договору. Датою оплати вважається день надходження суми платежу на рахунок Постачальника. Договір діє з моменту його підписання і до «31» грудня 2024 р., включно, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань. Цей Договір, може бути, розірваний достроково за згодою Сторін, а також в інших випадках передбачених цим договором та чинним законодавством України. Всі зміни та доповнення до цього Договору дійсні, якщо вони оформлені в письмовому вигляді і завірені підписами і печатками Сторін.

70 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 81415e3e93c24b96b5df2548c1fa6857
Ідентифікатор договору: UA-2024-06-28-000709-a-a1
Замовник: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЛП МІЛЛ ПРІНТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Бланк «Особовий рахунок»: 2.80000 UAH з ПДВ
Опис: Ціна одиниці Продукції вказується у Специфікації. Ціна одиниці Продукції включає в себе витрати на виготовлення Продукції, упаковку, маркування, доставку та інші витрати. Порядок здійснення оплати: оплата здійснюється за рахунок бюджетних коштів, у національній грошовій валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються на підставі п. 1 ст. 48 та п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України згідно з видатковою накладною протягом 30-ти банківських днів з моменту поставки. 2.4.У разі затримки бюджетного фінансування оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сума, яка підлягає оплаті за цим Договором, перераховується Покупцем на поточний рахунок Постачальника за реквізитами, вказаними в п. 10.1. Договору. Датою оплати вважається день надходження суми платежу на рахунок Постачальника. Договір діє з моменту його підписання і до «31» грудня 2024 р., включно, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань. Цей Договір, може бути, розірваний достроково за згодою Сторін, а також в інших випадках передбачених цим договором та чинним законодавством України. Всі зміни та доповнення до цього Договору дійсні, якщо вони оформлені в письмовому вигляді і завірені підписами і печатками Сторін.
Номер договору: № 35
Дата підписання: 27.06.2024 14:00
Період дії договору: 27.06.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 70 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 666.67 UAH)
Оплачено: 70 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 666.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланк «Особовий рахунок»
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 25000 штука
Період постачання до 31.08.2024
Місце постачання 03165, Україна, м. Київ, проспект Любомира Гузара,7 На карті