• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в та № КБ-3) на об’єкті «Нове будівництво протирадіаційного укриття на території Балабинської гімназії «Престиж» за адресою: вул. Престижна, буд. 2-а, смт Балабине, Запорізький район, Запорізька область» (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

969 356.12 UAH без ПДВ
Номер: 1fb8926ccd664589a2aa01da6395035c
Ідентифікатор договору: UA-2024-06-21-006006-a-a1
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Постачальник: ФОП Єгоркін Максим Володимирович
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору: Пр/ТН
Дата підписання: 17.06.2024 00:00
Період дії договору: 17.06.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 974 767.24 UAH без ПДВ
Сума договору: 969 356.12 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в та № КБ-3) на об’єкті «Нове будівництво протирадіаційного укриття на території Балабинської гімназії «Престиж» за адресою: вул. Престижна, буд. 2-а, смт Балабине, Запорізький район, Запорізька область» (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 робота
Період постачання 17.06.2024 - 31.01.2026
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: f2735bda358f424d8830c5adbe0b5ef7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Відповідно до рішення Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області від 13.06.2024 № 11 «Про внесення змін і доповнень до рішення від 15.12.2023 № 2 «Про бюджет Кушугумської селищної територіальної громади на 2024 рік», зі змінами та доповненнями» Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 17.06.2024 № Пр/ТН (далі – Договір), а саме викласти пункт 2.1 розділу 2 Договору в новій редакції, а саме: «2.1. Договірна ціна за Договором визначається в межах 1,2 % від суми коштів, передбачених підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, за договірною ціною Договору про закупівлю робіт за державні кошти по об’єкту від 17.06.2024 № 17/06-НБ/Пр (далі - Договір підряду) (з урахуванням понижуючого коефіцієнту), відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) (далі – Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021№ 281 та складає 974 767,24 грн (дев’ятсот сімдесят чотири тисячі сімсот шістдесят сім гривень 24 коп) без ПДВ, що підтверджується Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1) та Розрахунком вартості технічного нагляду (Додаток 2). У 2024 році заплановано виконання робіт на суму – 974 767,24 грн, з них кошти обласного (місцевого) бюджету м. Запоріжжя – 974 767,24 грн». Джерело фінансування робіт: – за рахунок КПКВК 0617321 "Будівництво освітніх установ та закладів" – 220 000,00 грн, – за рахунок КПКВК 0611262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 754 767,24 грн». 2. Викласти Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт» до Договору в новій редакції, що додається. 3. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити Замовника, що містяться в Розділі 14 Договору в наступній редакції: Замовник Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області» Україна, 69095, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд. 159-Б код ЄДРПОУ 42698149, IBAN:UA358201720344351033400095750 IBAN:UA898201720344301037430095750 Державна казначейська служба України, м. Київ ГУ ДКСУ у Запорізькій області МФО 820172 Виконавець Фізична особа-підприємець Єгоркін Максим Володимирович Україна, 08136 Київська область, Києво-Святошинський район с. Крюківщина вул. Жулянська, б. 1а, кв. 243 IBAN:UA893220010000026003330000051 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УНІВЕРСАЛ БАНК» ІПН: 3032818157 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця Додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 06.08.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода від 06.08.2024 №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: f917adac30824556838b0d6d3eb13e9b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку з уточненням фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 17.06.2024 № Пр/ТН (далі – Договір), а саме викласти пункт 2.1 розділу 2 Договору в новій редакції: «2.1. Договірна ціна за Договором визначається в межах 1,2 % від суми коштів, передбачених підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, за договірною ціною Договору про закупівлю робіт за державні кошти по об’єкту від 17.06.2024 № 17/06-НБ/Пр (далі - Договір підряду) (з урахуванням понижуючого коефіцієнту), відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) (далі – Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021№ 281 та складає 974 767,24 грн (дев’ятсот сімдесят чотири тисячі сімсот шістдесят сім гривень 24 коп) без ПДВ, що підтверджується Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1) та Розрахунком вартості технічного нагляду (Додаток 2). У 2024 році заплановано виконання робіт на суму – 537 692,08 грн У 2025 році заплановано виконання робіт на суму – 437 075,16 грн». Джерело фінансування робіт у 2024 році: – за рахунок КПКВК 0617321 "Будівництво освітніх установ та закладів" – 53 769,21 грн, – за рахунок КПКВК 0611262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 483 922,87 грн». 2. Викласти Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт» до Договору в новій редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця Додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода від 30.12.20214 №2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: a339b10f509b45acbbe484b86bf09619
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку з уточненням фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 17.06.2024 № Пр/ТН (далі – Договір), а саме викласти пункт 2.1 розділу 2 Договору в новій редакції: «2.1. Договірна ціна за Договором визначається в межах 1,2 % від суми коштів, передбачених підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, за договірною ціною Договору про закупівлю робіт за державні кошти по об’єкту від 17.06.2024 № 17/06-НБ/Пр (далі - Договір підряду) (з урахуванням понижуючого коефіцієнту), відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) (далі – Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021№ 281 та складає 974 767,24 грн (дев’ятсот сімдесят чотири тисячі сімсот шістдесят сім гривень 24 коп) без ПДВ, що підтверджується Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1) та Розрахунком вартості технічного нагляду (Додаток 2). У 2024 році виконання робіт на суму – 537 692,08 грн У 2025 році заплановано виконання робіт на суму – 378 507,00 грн У 2026 році заплановано виконання робіт на суму – 58 568,16 грн». Джерело фінансування робіт у 2024 році: – за рахунок КПКВК 0617321 "Будівництво освітніх установ та закладів" – 53 769,21 грн, – за рахунок КПКВК 0611262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 483 922,87 грн». Джерело фінансування робіт у 2025 році: – за рахунок КПКВК 0611262 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» - 378 507,00 грн. 2. Викласти пункт 10.1. Розділу 10 Договору в новій редакції, а саме: «Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.01.2026 або до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань по ньому». 3. Викласти Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт» до Договору в новій редакції, що додається. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця Додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 20.03.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода від 20.03.2025 №3.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: c2f426aab5ae4c94a9d87efa317ce7c9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку з уточненням фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 17.06.2024 № Пр/ТН (далі – Договір), а саме викласти пункт 2.1. розділу 2 Договору в новій редакції: «2.1. Договірна ціна за Договором визначається в межах 1,2 % від суми коштів, передбачених підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, за договірною ціною Договору про закупівлю робіт за державні кошти по об’єкту від 17.06.2024 № 17/06-НБ/Пр (далі - Договір підряду) (з урахуванням понижуючого коефіцієнту), відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) (далі – Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021№ 281 та складає 974 767,24 грн (дев’ятсот сімдесят чотири тисячі сімсот шістдесят сім гривень 24 коп) без ПДВ, що підтверджується Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1) та Розрахунком вартості технічного нагляду (Додаток 2). У 2024 році виконання робіт на суму – 537 692,08 грн У 2025 році заплановано виконання робіт на суму – 419 637,00 грн У 2026 році заплановано виконання робіт на суму – 17 438,16 грн». Джерело фінансування робіт у 2024 році: – за рахунок КПКВК 0617321 "Будівництво освітніх установ та закладів" – 53 769,21 грн, – за рахунок КПКВК 0611262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 483 922,87 грн». Джерело фінансування робіт у 2025 році: – за рахунок КПКВК 0611262 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» - 377 673,00 грн. - за рахунок КПКВК 0611261 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» - 41 964,00 грн». 2. Викласти Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт» до Договору в новій редакції, що додається. 3. У зв’язку із відкриттям Замовником рахунку, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, в частині банківських реквізитів Замовника, додавши новий рахунок: IBAN:UA428201720344331053400095750 Державна казначейська служба України, м. Київ ГУ ДКСУ у Запорізькій області МФО 820172. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця Додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 10.04.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода від 10.04.2025 №4.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: aa1d3da736cf4485885dd7e18e6dc6da
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку із завершенням виконання будівельних робіт та уточненням фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 17.06.2024 № Пр/ТН (далі – Договір), а саме викласти пункт 2.1. розділу 2 Договору в новій редакції: «2.1. Договірна ціна за Договором визначається в межах 1,2 % від суми коштів, передбачених підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, за договірною ціною Договору про закупівлю робіт за державні кошти по об’єкту від 17.06.2024 № 17/06-НБ/Пр (далі - Договір підряду) (з урахуванням понижуючого коефіцієнту), відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) (далі – Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021№ 281 та складає 969 356,12 грн (дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч триста п’ятдесят шість гривень 12 копійок) без ПДВ, що підтверджується Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1) та Розрахунком вартості технічного нагляду (Додаток 2). У 2024 році виконання робіт на суму – 537 692,08 грн У 2025 році заплановано виконання робіт на суму – 431 664,04 грн Джерело фінансування робіт у 2024 році: – за рахунок КПКВК 0617321 "Будівництво освітніх установ та закладів" – 53 769,21 грн, – за рахунок КПКВК 0611262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 483 922,87 грн». Джерело фінансування робіт у 2025 році: – за рахунок КПКВК 0611262 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» - 388 497,64 грн. - за рахунок КПКВК 0611261 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» - 43 166,40 грн». 2. Викласти Додаток № 1 «Протокол погодження договірної ціни», Додаток № 2 «Розрахунок вартості технічного нагляду», Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт» до Договору в новій редакції, що додаються. 3. Викласти пункт 10.1. Розділу 10 Договору в новій редакції, а саме: «10.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2025 або до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань по ньому». 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця Додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 11.07.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода від 11.07.2025 №5.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: e6e7c44bf1c444ca8a63f11abae6f760
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. З метою дотримання норм та вимог РАМКОВОЇ УГОДИ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ЩОДО СПЕЦІАЛЬНИХ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ СОЮЗУ ДЛЯ УКРАЇНИ ЗГІДНО З ІНСТРУМЕНТОМ UKRAINE FACILITY, яка ратифікована Законом України № 3786-IX від 06.06.2024 (далі – Рамкова угода), Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 17.06.2024 № Пр/ТН (далі - Договір), а саме доповнити Договір пунктом 12.12. наступного змісту: «12.12. Застереження щодо дотримання норм та вимог РАМКОВОЇ УГОДИ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ЩОДО СПЕЦІАЛЬНИХ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ СОЮЗУ ДЛЯ УКРАЇНИ ЗГІДНО З ІНСТРУМЕНТОМ UKRAINE FACILITY, яка ратифікована Законом України № 3786-IX від 06.06.2024 (далі – Рамкова угода) у разі поширення її дії на відносини за Договором: Сторони підтверджують, що вони ознайомлені з нормами та вимогами Рамкової угоди, зокрема статей 3, 5, 7, 16, 17, та під час виконання зобов’язань за Договором та протягом 5 (п’яти) років після закінчення його строку (з урахуванням вимог ст. 17 Рамкової угоди), зобов’язані дотримуватись її норм та вимог, зокрема: І. статті 3 Рамкової угоди: 1. Сторони повинні забезпечити, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь. 2. Сторони повинні забезпечити, щоб жодна операція, щодо якої було встановлено збіг із даними в санкційному списку ЄС, прямо або опосередковано не здійснювалася за рахунок фінансування ЄС: - шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, бенефіціара гранту та будь-якого іншого реципієнта, з яким Україна має або може мати прямі договірні відносини (прямий реципієнт), щоб оцінити, чи такий реципієнт є Особою, що підпадає під дію обмежувальних заходів; - шляхом відстеження або за допомогою інших належних способів (що можуть включати перевірку ex-post) на основі ризик-орієнтованого підходу, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів. 3. Виконавець гарантує, що він та (субпідрядники, субвиконавці) (у разі їх залучення до виконання робіт), а також їх засновники, афілійовані особи, учасники (власники корпоративних прав), кінцеві бенефіціарні власники, посадові особи органів управління, посередники чи представники, уповноважені діяти від імені Сторони, постачальники матеріальних ресурсів та/або товарів, що будуть використовуватися під час виконання робіт, не підпадають під дію обмежувальних заходів, та не перебувають в санкційному списку ЄС. 4. Виконавець підтверджує, що ним дотримано правила щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, що залучені та використовуються під час виконання Робіт. ІІ. статті 5 Рамкової угоди: 1. Участь у процедурах присудження договорів про закупівлі, грантів і премій стосовно діяльності, що фінансується згідно з інструментом Ukraine Facility з метою реалізації якісних і кількісних заходів Плану, відкрита для міжнародних і регіональних організацій, усіх фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб, що фактично зареєстровані у зазначених нижче країнах (далі - прийнятні країни); 2. Усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються за Договором для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 статті 5 Рамкової угоди. 3. Правила щодо прийнятності не застосовуються та не повинні створювати обмеження на підставі громадянства для фізичних осіб, які працюють за наймом або за іншим правовим договором у прийнятного підрядника або, у разі потреби, субпідрядників, крім випадків, коли обмеження на підставі громадянства ґрунтуються на правилах, передбачених у пункті 7 статті 5 Рамкової угоди. 4. Правила щодо прийнятності, походження поставок і матеріалів у пунктах 1 та 3 статті 5 Рамкової угоди і громадянство фізичних осіб, зазначених у пункті 4 статті 5 Рамкової угоди, можуть підпадати під дію обмежень на підставі громадянства, географічного розташування або характеру юридичних осіб, які беруть участь у процедурах закупівель, а також на підставі географічного походження поставок і матеріалів у випадках, визначених пунктом 7 статті 5 Рамкової угоди. ІІІ. статті 7 Рамкової угоди: 1. Сторони повинні створити ефективну та дієву систему управління та контролю з використанням міжнародно визнаних принципів внутрішнього контролю-, і забезпечити оперативне повернення помилково виплачених або неправильно використаних сум. 2. Сторони гарантують дотримання здійснення заходів з метою забезпечення заходів внутрішньої системи управління та контролю, а також зобов’язань щодо протидії неналежному управлінню коштами. 3. У рамках цього зобов’язання Сторони повинні дотримуватись положень, визначених частиною 5 статті 7 Рамкової угоди. ІV. статті 16 Рамкової угоди: 1. Включення, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. V. статті 17 Рамкової угоди: 1. Сторони повинні зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів. VІ. У разі порушення Виконавцем будь-якого з пунктів цього Договору в частині порушення умов Рамкової угоди або інших положень Рамкової угоди, Замовник має право призупинити фінансування робіт, вимагати повернення коштів або розірвати цей Договір. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу.
    Номер додаткової угоди: 6
    Дата внесення змін до договору: 19.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано