-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Файли для документів А4)
2 455.08
UAH з ПДВ
Номер:
b70a9e9c2df241a89bd44670f890f42c
Ідентифікатор договору:
UA-2024-06-18-007672-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23957835
-
Контактна особа:
Ірина Омельченко +380674784128 tenderknp05@gmail.com
-
Адреса:
79022, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Виговського, будинок 32
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "ОФІСПАРТНЕР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42741953
-
Адреса:
13300, Україна, Житомирська область, місто Бердичів, ВУЛИЦЯ ЄВРОПЕЙСЬКА, будинок 48
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
3019/ОФ
Дата підписання:
26.06.2024 15:00
Період дії договору:
26.06.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору:
2 455.90 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору:
2 455.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 409.18 UAH)
Оплачено:
2 455.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 409.18 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Файли для документів BUROMAX (BM.3805-у)
Кількість
41 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер:
c635088a81a4438a91a732632f108644
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
10.07.2024 11:00
Статус:
Опубліковано