-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини покрівлі комунального закладу «Аулівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Ромашка» Криничанської селищної ради Дніпропетровської області за адресою: селище Аули, вулиця Сірка Івана, 35»
556 100.02
UAH без ПДВ
Номер:
c1d662b7dfc849fe8e766cb8a463985b
Ідентифікатор договору:
UA-2024-06-20-007004-a-a1
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41402738
-
Контактна особа:
Мар'яна Шаповал +380964607012 krinvidosvita.prozorro@ukr.net http://krn.osv.org.ua
-
Адреса:
52300, Україна, Дніпропетровська область, селище міського типу Кринички, ВУЛИЦЯ НАГІРНА, будинок 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37237019
-
Адреса:
51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ РОМАНОВОЇ будинок 9-А квартира 16
Класифікатор ДК 021:2015:
45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
393
Дата підписання:
20.06.2024 14:08
Період дії договору:
20.06.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору:
598 357.03 UAH без ПДВ
Сума договору:
556 100.02 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт частини покрівлі комунального закладу «Аулівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Ромашка» Криничанської селищної ради Дніпропетровської області за адресою: селище Аули, вулиця Сірка Івана, 35»
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.12.2024
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти,культ,мол.та спорту КСР
IBAN:UA538201720344281003400104796
ТОВ "ВО"Будальтернатива"
IBAN:UA253003460000026009090110901
Сума
556100.02 UAH
Статус
Оплачений
17.08.2024 10:09
Док-ти
0
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
54916b4d93924d9da7c413cdc17d9e74
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
12.08.2024 15:54
Статус:
Опубліковано