• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя код ДК 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

3 157.50 UAH без ПДВ
Номер: cd9be49308844ed48a4fb718a4813c72
Ідентифікатор договору: UA-2024-06-10-012421-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СПОРТИВНОЇ МЕДИЦИНИ ТА ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Постачальник: ФОП Каліч Інна Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 67
Дата підписання: 10.06.2024 17:47
Період дії договору: 10.06.2024 00:00 - 11.08.2024 23:59
Сума договору: 3 157.50 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ручка 10000 км (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 1 штука
Період постачання 10.06.2024 - 11.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Рамка на фото а4 (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 3 штука
Період постачання 10.06.2024 - 11.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Скотч 18*10 двосторонній (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 1 штука
Період постачання 10.06.2024 - 11.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Ніж канцелярський маленький (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 1 штука
Період постачання 10.06.2024 - 11.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Файли А4 40 мкм № 100 (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 3 штука
Період постачання 10.06.2024 - 11.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Фарба штемпельна (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 1 штука
Період постачання 10.06.2024 - 11.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Олівець простий (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 4 штука
Період постачання 10.06.2024 - 11.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Скотч канцелярський 18*2 двосторонній (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 1 штука
Період постачання 10.06.2024 - 11.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації
папір А4 500 арк. в пачці (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 10 штука
Період постачання 10.06.2024 - 11.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації
клей олівець 36 гр. (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 24 штука
Період постачання 10.06.2024 - 11.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка кулькова (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 10 штука
Період постачання 10.06.2024 - 11.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Стержень кульковий (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 20 штука
Період постачання 10.06.2024 - 11.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Швидкозшивач пластиковий А4 (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 5 штука
Період постачання 10.06.2024 - 11.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації