• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канелярські товари

5 154.00 UAH з ПДВ
Номер: 17d2dd6f19fd490cb833d771d73a3379
Ідентифікатор договору: UA-2024-06-07-009231-a-a1
Замовник: Державний позашкільний оздоровчий заклад санаторного типу "Ровесник"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 125
Дата підписання: 06.05.2024 15:25
Період дії договору: 06.05.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 5 154.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 859.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 40010, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Лісна, будинок 10 На карті
Папір А4 500арк
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 25 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 40010, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Лісна, будинок 10 На карті
Папка-швидкозшивач 0,4 картонна
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 50 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 40010, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Лісна, будинок 10 На карті
Зошит 96 арк
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 40010, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Лісна, будинок 10 На карті