-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Капітальний ремонт кабінету ерготерапевта реабілітаційного відділення в головному корпусі КНП «Трускавецька міська лікарня» ТМР вул. Данилишиних, б. 62, м. Трускавець, Трускавецька територіальна громада, Дрогобицький район Львівська область
169 118.00
UAH без ПДВ
Номер:
de7b6845ec384e3b84669a999b5cba98
Ідентифікатор договору:
UA-2024-06-07-003842-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01984228
-
Контактна особа:
Станович Маряна Андріївна 380324753061 maranastanovic100@gmail.com https://tml.org.ua
-
Адреса:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Приватне підприємство "Фірма Галінжинірінг"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23963867
-
Адреса:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Івана Мазепи, 23
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Капітальний ремонт кабінету ерготерапевта реабілітаційного відділення в головному корпусі КНП «Трускавецька міська лікарня» ТМР вул. Данилишиних, б. 62, м. Трускавець, Трускавецька територіальна громада, Дрогобицький район Львівська область: 169 118.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
434
Дата підписання:
06.06.2024 00:00
Період дії договору:
06.06.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
169 118.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
169 118.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт кабінету ерготерапевта реабілітаційного відділення в головному корпусі КНП «Трускавецька міська лікарня» ТМР вул. Данилишиних, б. 62, м. Трускавець, Трускавецька територіальна громада, Дрогобицький район Львівська область
Кількість
1 робота
Період постачання
до 30.09.2024
Місце постачання
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c26227751dff44c2a518af3c333271ab
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до п 2.6. розділу 2 СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ та пп 3 п 10.13 розділу 10 Термін дії договору та інші умови Договору №434 від 06.06.2024р продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника сторони вирішили продовжити строк виконання робіт до 30.09.2024 року. Сума договору після внесення змін - 171 923,00 грн (Сто сімдесят одна тисяча дев'ятсот двадцять три гривні 00 коп), без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 робота.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
09.08.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
4d9adc2afad84683910922da1d059c2d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) і постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та норм Цивільного кодексу України уклали цю Додаткову угоду № 2 до Договору про наступне: відповідно до пп. 1 п 10.13. розділу 10 ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, сторони вирішили загальну суму договору зменшити на 2805,00грн (Дві тисячі вісімсот п’ять гривень00 копійок). Сума договору після внесення змін: 169 118,00 грн (Сто шістдесят дев’ять тисяч сто вісімнадцять гривень 00 копійок) без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 робота.
Номер додаткової угоди:
2/677
Дата внесення змін до договору:
08.11.2024 00:00
Статус:
Опубліковано