• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування дітей таборів із денним перебуванням при закладах ЗЗСО

78 400.00 UAH без ПДВ
Номер: 83713572eaf1457daa3bfc585903bc5a
Ідентифікатор договору: UA-2024-05-31-006317-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛУЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №13 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Постачальник: КП "Луцький комбінат шкільного і студентського харчування"
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з організації гарячого харчування дітей таборів із денним перебуванням при закладах ЗЗСО: 70.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 02/13/Т
Дата підписання: 30.05.2024 00:00
Період дії договору: 30.05.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 78 400.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 78 400.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування дітей таборів із денним перебуванням при закладах ЗЗСО
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1120 послуга
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 43001, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКОГО, будинок 29 На карті

Внесені зміни

    Номер: d3477175aa464e229aa1f7bb1fc893b6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін в пункт 1.3 до договору про закупівлю № 02/13/Т від 30 травня 2024 року
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.06.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 03.06.2024.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 941365ec780f4fe39e1107dcbc6c3e00
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягу послуг та загальної суми договору зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 04.07.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 04.07.pdf
p7s
sign.p7s