• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Капітальний ремонт аварійного входу Іванківського закладу дошкільної освіти «Веселка» Бориспільської міської ради Київської області по вул. Братуся, 3, с. Іванків, Київської області, ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

358 940.48 UAH без ПДВ
Номер: 139af76c54514f2692bf00674e308124
Ідентифікатор договору: UA-2024-05-31-001988-a-b1
Замовник: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Флагман»
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Капітальний ремонт аварійного входу Іванківського закладу дошкільної освіти «Веселка» Бориспільської міської ради Київської області по вул. Братуся, 3, с. Іванків, Київської області, ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація: 358 940.48000 UAH без ПДВ
Номер договору: 37
Дата підписання: 24.05.2024 00:00
Період дії договору: 24.05.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 358 940.48 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт аварійного входу Іванківського закладу дошкільної освіти «Веселка» Бориспільської міської ради Київської області по вул. Братуся, 3, с. Іванків, Київської області, ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1
Період постачання до 31.10.2024
Місце постачання 08335, Україна, Київська область, с Іванків Бориспільського району, вул Братуся, 3 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
УКБ Бориспільської міськради
ТОВ "Будівельна компанія "Флагман"
Сума 335971.26 UAH
Статус
Оплачений
15.07.2024 16:26
Док-ти 0
УКБ Бориспільської міськради
ТОВ "Будівельна компанія "Флагман"
Сума 22969.21 UAH
Статус
Оплачений
28.11.2024 15:35
Док-ти 0

Внесені зміни

    Номер: d32aa74be10d4ad7b28f59953de7bc8d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку виконання робіт та узгоджене зменшення ціни у зв"язку із коригуванням ПКД
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 05.09.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано