-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари (бланки)
13 095.05
UAH без ПДВ
Номер:
2676a3647fdd4b939182476803ec11fe
Ідентифікатор договору:
UA-2024-05-22-007802-a-c1
Замовник:
Департамент праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
03194499
-
Контактна особа:
Боднар Ірина Веніамінівна +380512676393 vnkontrol.dpszn@ukr.net http://sotsdepart.mk.ua
-
Адреса:
54001, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул. Мала Морська, 19
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Данішевська Людмила Володимирівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2271413605
-
Адреса:
54031, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Космонавтів, буд. 136, кв.7
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій: 2.50000 UAH без ПДВ
Заява про заміну засобу реабілітації: 2.50000 UAH без ПДВ
Заява про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам: 2.50000 UAH без ПДВ
Заява про забезпечення засобом реабілітації (виплату компенсації): 2.50000 UAH без ПДВ
Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги: 2.30000 UAH без ПДВ
Акт обстеження матеріально - побутових умов домогосподарства (фактичного місця проживання особи): 1.95000 UAH без ПДВ
Акт проведення обстеження сім'ї: 1.95000 UAH без ПДВ
Опиувальник щодо потреби (чи відсутності потреби) у послузі з догляду за дитиною "муніципальна няня": 2.50000 UAH без ПДВ
Реєстр передачи особових справ: 2.00000 UAH без ПДВ
Заява про заміну засобу реабілітації: 2.50000 UAH без ПДВ
Заява про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам: 2.50000 UAH без ПДВ
Заява про забезпечення засобом реабілітації (виплату компенсації): 2.50000 UAH без ПДВ
Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги: 2.30000 UAH без ПДВ
Акт обстеження матеріально - побутових умов домогосподарства (фактичного місця проживання особи): 1.95000 UAH без ПДВ
Акт проведення обстеження сім'ї: 1.95000 UAH без ПДВ
Опиувальник щодо потреби (чи відсутності потреби) у послузі з догляду за дитиною "муніципальна няня": 2.50000 UAH без ПДВ
Реєстр передачи особових справ: 2.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
66
Дата підписання:
22.05.2024 00:00
Період дії договору:
22.05.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору:
13 095.05 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Заява про заміну засобу реабілітації
Кількість
60 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Заява про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Заява про забезпечення засобом реабілітації (виплату компенсації)
Кількість
60 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Акт обстеження матеріально - побутових умов домогосподарства (фактичного місця проживання особи)
Кількість
2050 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Акт проведення обстеження сім'ї
Кількість
1150 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Опиувальник щодо потреби (чи відсутності потреби) у послузі з догляду за дитиною "муніципальна няня"
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Реєстр передачи особових справ
Кількість
200 штука
Період постачання
до 31.12.2024