-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Мультимедійне обладнання (ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне та аудіовізуальне обладнання)
591 520.08
UAH з ПДВ
Номер:
6fecd438b73040f4828681acef487b79
Ідентифікатор договору:
UA-2024-05-20-009741-a-c1
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Катеринопільської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
44354464
-
Контактна особа:
Інна Домніцька +380976094494 innadomnicka@gmail.com
-
Адреса:
20501, Україна, Черкаська область, смт. Катеринопіль, вул. Соборна, будинок 12
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37653216
-
Адреса:
02002, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА СВЕРСТЮКА будинок 19 офіс 830
Класифікатор ДК 021:2015:
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору:
105/24
Дата підписання:
20.05.2024 11:00
Період дії договору:
20.05.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
591 520.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 98 586.68 UAH)
Оплачено:
591 520.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 98 586.68 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект мультимедійного обладнання. (Тип 1) у складі: Інтерактивна дошка; Мультимедійний проєктор з короткофокусним об'єктивом; Освітнє програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проєктора.
Кількість
9 комплект
Період постачання
до 20.09.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Комплект мультимедійного обладнання. (Тип 2) у складі: Мультимедійний проєктор з короткофокусним об'єктивом; Макрерна дошка для мультимедійного проєктора; Освітнє програмне забезпечення для мультимедійного проєктора.
Кількість
2 комплект
Період постачання
до 01.08.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір)
Кількість
2 штука
Період постачання
до 01.08.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8c3bfb2b51364b1db265c62d1f9e1e03
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони погодили продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару до 20.09.2024р.
Номер додаткової угоди:
№1
Дата внесення змін до договору:
31.07.2024 15:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
216ed35a97c7419eaf62132997e32e67
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли згоди покращити якість предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в Договорі, внести зміни до Додатку №1 та Додатку № 2 Договору та викласти їх у новій редакції.
2. Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер додаткової угоди:
№2
Дата внесення змін до договору:
09.09.2024 13:05
Статус:
Опубліковано