• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Додаткові роботи на об'єкті: «Капітальний ремонт частини третього поверху приміщень відділення клініко-діагностичної лабораторії та сходової клітки в КНП «3-я міська поліклініка м.Львова» на вул.Повітряній, 99 (Коригування)»

Закупівля здійснюється відповідно до підпункту 8 пункту 13 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.

661 690.08 UAH з ПДВ
Номер: 3bf6c0b64a3948db8d29bf311fc211ec
Ідентифікатор договору: UA-2024-05-10-004713-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська поліклініка м.Львова"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРДАНТ ВОРКС"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Закупівля здійснюється відповідно до підпункту 8 пункту 13 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Номер договору: 74
Дата підписання: 09.05.2024 11:00
Період дії договору: 09.05.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 661 690.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 110 281.68 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Додаткові роботи на об'єкті: «Капітальний ремонт частини третього поверху приміщень відділення клініко-діагностичної лабораторії та сходової клітки в КНП «3-я міська поліклініка м.Львова» на вул.Повітряній, 99 (Коригування)»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 79052, Україна, Львівська область, Львів, Повітряна 99 На карті