• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Калоприймач для дорослих, однокомпонентний, відкритий (з дренуючим отвором), без оглядового вікна, звичайний, рівна пластина, діаметр отвору : 12-75, з фільтром

Строк поставки Товару - з дня укладення договору до 30.06.2024 р.

22 797.28 UAH з ПДВ
Номер: ec2ca150891f47cd8c12408ecf51d212
Ідентифікатор договору: UA-2024-05-07-005969-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОСИНІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЛОСИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НІЖИНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ "СТМ-Фарм"
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: 17500 Калоприймач Coloplast Alterna Free №30: 69.08267 UAH з ПДВ
Опис: Строк поставки Товару - з дня укладення договору до 30.06.2024 р.
Номер договору: 48
Дата підписання: 13.05.2024 13:04
Період дії договору: 13.05.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 22 797.28 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 491.41 UAH)
Оплачено: 22 797.28 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 491.41 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
17500 Калоприймач Coloplast Alterna Free №30
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 330 штука
Період постачання до 30.06.2024
Місце постачання 16663, Україна, Чернігівська область, смт. Лосинівка, Троїцька,90 На карті

Внесені зміни

    Номер: fe39bce8a14242bdb44aa8f5a2d6b4aa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. За взаємною згодою, керуючись пунктами 11.3 та 12.4. Договору №48 від 13 травня 2024 року, Сторони вирішили внести зміни до Договору. 2. Пункт 5.1. Договору №48 від 13 травня 2024 р. викласти в наступній редакції: "5.1. Строк поставки Товару - з дня укладення договору до 30.06.2024 р."
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.06.2024 15:29
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ScanДУ03.06.pdf
p7s
sign.p7s