• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації, стадії "РП" та проходження її експертизи для проведення робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (влаштування пандусу) житлового будинку за адресою: вул. Котарбінського Вільгельма, 23 у Шевченківському районі м. Києва"

60 372.96 UAH без ПДВ
Номер: a418dd51c5eb469d9a01b26b2b527e00
Ідентифікатор договору: UA-2024-05-07-000883-a-b1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: Семеняка Максим Олександрович
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації, стадії "РП" та проходження її експертизи для проведення робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (влаштування пандусу) житлового будинку за адресою: вул. Котарбінського Вільгельма, 23 у Шевченківському районі м. Києва": 60 372.96000 UAH без ПДВ
Номер договору: Пп-8
Дата підписання: 07.05.2024 09:00
Період дії договору: 28.06.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 60 372.96 UAH без ПДВ
Оплачено: 60 372.96 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації, стадії "РП" та проходження її експертизи для проведення робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (влаштування пандусу) житлового будинку за адресою: вул. Котарбінського Вільгельма, 23 у Шевченківському районі м. Києва"
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 послуга
Період постачання 07.05.2024 - 28.06.2024
Місце постачання 04050, Україна, м. Київ, вул. Котарбінського Вільгельма, 23 На карті

Внесені зміни

    Номер: dd0ee6947e4f4dd0af5652ce1bdc7399
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до Додатку № 5 до Договору № Пп-8 від 07.05.2024 "Календарний графік виконання робіт"
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.06.2024 15:45
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1_Пп_8 Котарб_23.pdf
p7s
sign.p7s