• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Виконання робіт із здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта: «Реконструкція ділянок теплових мереж ТМ-1 РК «Відрадний» від 1П2 до ТК 161 по проспекту Архієпископа Любомира Гузара, від ТК 146б до ТК 146б/1 по вулиці Ніжинській, 10/2, від ТК 147 до ТК 147/7 та до будинків по вулицях Борщагівській, 195/43, Ніжинській, 16, 18, 20, 26 (ДНЗ №490), Гарматній, 45, 49, 51, 55, 57» (3-й пусковий комплекс)

341 760.00 UAH з ПДВ
Номер: ccf62a56dcb24299ad969ca4f64879c6
Ідентифікатор договору: UA-2024-05-03-005771-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПВЦ «СЕРВІТ»
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 3588/КТМ-09-24
Дата підписання: 30.04.2024 00:00
Період дії договору: 30.04.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 341 760.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 56 960.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання робіт із здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта: «Реконструкція ділянок теплових мереж ТМ-1 РК «Відрадний» від 1П2 до ТК 161 по проспекту Архієпископа Любомира Гузара, від ТК 146б до ТК 146б/1 по вулиці Ніжинській, 10/2, від ТК 147 до ТК 147/7 та до будинків по вулицях Борщагівській, 195/43, Ніжинській, 16, 18, 20, 26 (ДНЗ №490), Гарматній, 45, 49, 51, 55, 57» (3-й пусковий комплекс)
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 5ac0c016126b4f938426cc379387ed5d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та, керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.11.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано