-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Виконання робіт із здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта: «Реконструкція ділянок теплових мереж ТМ-1 РК «Відрадний» від 1П2 до ТК 161 по проспекту Архієпископа Любомира Гузара, від ТК 146б до ТК 146б/1 по вулиці Ніжинській, 10/2, від ТК 147 до ТК 147/7 та до будинків по вулицях Борщагівській, 195/43, Ніжинській, 16, 18, 20, 26 (ДНЗ №490), Гарматній, 45, 49, 51, 55, 57» (3-й пусковий комплекс)
341 760.00
UAH з ПДВ
Номер:
ccf62a56dcb24299ad969ca4f64879c6
Ідентифікатор договору:
UA-2024-05-03-005771-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40538421
-
Контактна особа:
Шимко Алла Леонідівна 380442076794 shymko.al@kte.kmda.gov.ua
-
Адреса:
01001, Україна, Київська область, Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПВЦ «СЕРВІТ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
39074813
-
Адреса:
04080, Україна, Київська область, Київ, вул. Кирилівська, 85/87 А, кв. 6
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
3588/КТМ-09-24
Дата підписання:
30.04.2024 00:00
Період дії договору:
30.04.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
341 760.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 56 960.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання робіт із здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта: «Реконструкція ділянок теплових мереж ТМ-1 РК «Відрадний» від 1П2 до ТК 161 по проспекту Архієпископа Любомира Гузара, від ТК 146б до ТК 146б/1 по вулиці Ніжинській, 10/2, від ТК 147 до ТК 147/7 та до будинків по вулицях Борщагівській, 195/43, Ніжинській, 16, 18, 20, 26 (ДНЗ №490), Гарматній, 45, 49, 51, 55, 57» (3-й пусковий комплекс)
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5ac0c016126b4f938426cc379387ed5d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
На підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та, керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
17.11.2025 00:00
Статус:
Опубліковано