• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

18 600.00 UAH з ПДВ
Номер: 586ec877de5b4601ae1980f2be8f8e3d
Ідентифікатор договору: UA-2024-04-26-009431-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Постачальник: ТОВ "Меблі-Техностиль"
Класифікатор ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Номер договору: 166
Дата підписання: 03.05.2024 09:00
Період дії договору: 03.05.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 18 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 100.00 UAH)
Оплачено: 18 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 100.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл кутовий з 3-ма шухлядами 1200x1400x750 мм МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ (П 624)
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 1 штуки
Період постачання до 17.05.2024
Місце постачання Україна, м. Київ, Харківське шосе,121 На карті
Стіл робочий з 3-ма шухлядами 1200x700x750 мм МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ (П 372)
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 2 штуки
Період постачання до 17.05.2024
Місце постачання Україна, м. Київ, Харківське шосе,121 На карті
Стіл письмовий МЕБЛІ ТЕХНОСТИЛЬ (П362), прямокутний, ЛДСП, 1200х600х750мм
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 2 штуки
Період постачання до 17.05.2024
Місце постачання Україна, м. Київ, Харківське шосе,121 На карті

Внесені зміни

    Номер: ea6baf06f84c474ebdcfc56e1195c948
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку поставки до 04.06.24
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.05.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 до Договору 166.pdf
p7s
sign.p7s