• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з централізованого водопостачання

5 782.77 UAH з ПДВ
Номер: 2c2852fb23f544f2b3627b3da3691522
Ідентифікатор договору: UA-2024-04-30-000637-a-b1
Замовник: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Постачальник: Комунальне підприємство "Стрийводоканал"
Класифікатор ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Номер договору: 34/21/128-24
Дата підписання: 16.04.2024 00:00
Період дії договору: 01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 5 782.77 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 963.80 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водопостачання
Код ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл води
Кількість 180 метр кубічний
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 82400, Україна, Львівська область, Стрий, вул. Валова, 12; вул. Шевченка, 89 На карті

Внесені зміни

    Номер: 08a842d38ef54ce9bd6af1d2bb880dd7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись пп. 1) п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, пунктом 9 Додатку №4 та пунктом 9 Додатку №5 до Договору № 34/21/128-24 від 16.04.2024 з власником (користувачем) будівлі (приміщення будівлі) про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (далі – Договір), домовилися зменшити вартість Договору на 993,58 грн. та внести відповідні зміни, а саме: 1.1. абзац 2 пункту 2 Договору викласти у новій редакції: «На дату укладання Договору бюджетні зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень, які складають 9770,30 грн. (дев’ять тисяч сімсот сімдесят гривень тридцять копійок)». 1.2. абзац 4 пункту 21 Договору викласти у новій редакції: «Загальна вартість Договору становить 9770,30 грн. (дев’ять тисяч сімсот сімдесят гривень тридцять копійок), з урахуванням плати за абонентське обслуговування 827,88 грн.». 1.3. абзац 2 пункту 7 Додатку №4 до Договору викласти у новій редакції: «Орієнтовна (очікувана) вартість послуг закупівлі з урахуванням орієнтовного обсягу послуг становить 5782,77 грн. (п’ять тисяч сімсот вісімдесят дві гривні сімдесят сім копійок) з урахуванням податку на додану вартість 963,80 (дев’ятсот шістдесят три гривні вісімдесят копійок)». 1.4. абзац 2 пункту 7 Додатку №5 до Договору викласти у новій редакції: «Орієнтовна (очікувана) вартість послуг закупівлі з урахуванням орієнтовного обсягу послуг становить 3987,53 грн. (три тисячі дев’ятсот вісімдесят сім гривень п’ятдесят три копійки) з урахуванням податку на додану вартість 664,59 (шістсот шістдесят чотири гривні п’ятдесят дев’ять копійок)».
    Номер додаткової угоди: 1/495-24
    Дата внесення змін до договору: 18.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано