• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Спеціалізованій школі №3 ім. Ф. Ракоці)

9 100.00 UAH без ПДВ
Номер: 4f534099439e491a9e6e06929419fb3a
Ідентифікатор договору: UA-2024-04-29-003474-a-b1
Замовник: Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 93/п
Дата підписання: 26.04.2024 00:00
Період дії договору: до 31.12.2024 23:59
Сума договору: 9 100.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 9 100.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Спеціалізованій школі №3 ім. Ф. Ракоці)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1
Період постачання до 17.05.2024
Місце постачання 89600, Україна, Закарпатська область, місто Мукачево, вул. Миру, 17 На карті

Внесені зміни

    Номер: 01d145251fa24b37a11a70f0a915a9ce
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Під час оприлюднення в електронній системі через авторизований електронний майданчик інформації щодо закупівлі сталася технічна (механічна) помилка, а саме: в полі Дата завершення дії договору помилково вказано «31.12.2024» замість потрібного «31.05.2024». В полі Дата завершення дії договору вважати правильною інформацію: «31.05.2024».
    Номер додаткової угоди: Виправлення технічної (механічної) помилки
    Дата внесення змін до договору: 30.04.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол 93п.pdf