-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
ДК: 021:2015: 33120000-7 Тест-смужки для аналізаторів сечі Urine RS H10 (НК 024:2023 54514)
82 992.62
UAH з ПДВ
Номер:
6736098eac11431892641d6a7cb4727b
Ідентифікатор договору:
UA-2024-04-24-009276-a-a1
Замовник:
Комунальне підприємство «Володимирський центр первинної медичної допомоги» Володимирської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
42305352
-
Контактна особа:
Мостинська Юлія +380979906175 zakupivlicpmd@ukr.net https://vvcpmd.lic.org.ua/
-
Адреса:
44700, Україна, Волинська область, м. Володимир, вул. Шпитальна, буд. 20
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОБРІЙ-МЕДТЕХНІКА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37472544
-
Адреса:
43005, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Гулака-Артемовського, будинок № 15
Класифікатор ДК 021:2015:
33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору:
152/07-15/24
Дата підписання:
01.05.2024 09:00
Період дії договору:
01.05.2024 00:00 - 31.08.2024 00:00
Сума договору:
82 992.62 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 429.42 UAH)
Оплачено:
82 992.62 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 429.42 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Смужки діагностичні UrineRS H10
Кількість
13000 штука
Період постачання
до 31.08.2024
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1dce714f53cf46698aaa7533d352c25a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.05.2024 15:00
Статус:
Опубліковано