• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Розроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва: «Реконструкція приміщень харчоблоку та будівлі Комунального закладу освіти "Середня загальноосвітня школа № 46" Дніпровської міської ради ради за адресою: м. Дніпро, вул. Робоча, буд. 75 А»

398 761.13 UAH без ПДВ
Номер: 32e1f8bd185c4198a0f4ac6096872a4c
Ідентифікатор договору: UA-2024-04-26-011168-a-c1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: Фізична особа-підприємець МИХАЙЛЕНКО ІГОР ВАДИМОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 21ПР/24
Дата підписання: 25.04.2024 17:26
Період дії договору: 25.04.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 398 761.13 UAH без ПДВ
Оплачено: 398 761.13 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва: «Реконструкція приміщень харчоблоку та будівлі Комунального закладу освіти "Середня загальноосвітня школа № 46" Дніпровської міської ради ради за адресою: м. Дніпро, вул. Робоча, буд. 75 А»
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 робота
Період постачання до 29.08.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Робоча, буд. 75 А На карті

Внесені зміни

    Номер: 0bd6f2ad54d74947a55ea5528dc9031d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.07.2024 11:06
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 від 15.07.2024 до договору 21 ПД_24 від 25.04.2024.pdf
p7s
sign.p7s