• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

380 244.00 UAH з ПДВ
Номер: ce05de72d2984a7ea8a838884bd93072
Ідентифікатор договору: UA-2024-04-26-006007-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Білгород-Дністровська міська багатопрофільна лікарня"
Постачальник: КП "Автотранссервіс"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 130
Дата підписання: 26.04.2024 00:00
Період дії договору: 26.04.2024 00:00 - 01.03.2025 23:59
Сума договору: 380 244.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 63 374.00 UAH)
Оплачено: 380 244.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 63 374.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1000
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Сергія Файнблата, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 7336098506364d44a9efb3e0c4521be6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» згідно з пунктом 9.4. Договору № 130 від 26.04.2024 року року та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України. Сторони домовились продовжити дію Договору № 130 від 26.04.2024 року
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДОГОВІР N_ 130.pdf
pdf
Додаткова угода N_ 1.pdf
    Номер: c9f85bd3d70c41c4a446a68aaf5984f6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» згідно з пунктом 9.4. Договору №130 від 26.04.2024 року та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, а також відповідно до вимог Закона України «Про управління відходами», Рішення Виконавчого комітету Білгород-Дністровської міської ради № від 28.12.2023 року, та враховуючи Додаткову угоду №1 від 26.12.2024 року, уклали цю Додаткову угоду про таке: Постачальник зобов’язується надати послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі №130 від 26.04.2024 року (далі — Договір) в період 01.01.2025 року по 28.02.2025 року. Загальна сума вартості Договору на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 380 244,00 грн. (Триста вісімдесят тисяч двісті сорок чотири гривні 00 коп.) з ПДВ. Відповідно до затверджених видатків на 2025 рік 20 % від суми початкового договору про закупівлю складає 63 300,00 грн. (Шістдесят три тисячі триста гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 20.01.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода N_ 2.pdf
    Номер: 378d2eaf9f3b4001814bde1a7198de7d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Уповноваженою особою під час внесення змін до договору закупівлі від 26.04.2024 № 130 за ідентифікатором № UA-2024-04-26-006007-a щодо Закупівлі було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: за результатами процедури закупівлі було укладено договір про закупівлю від 26.04.2024 № 130 з учасником — переможцем КП "Автотранссервіс" із загальною вартістю 316 944,00 грн. У зв’язку з технічною (механічною) помилкою уповноважена особа помилково вказала невірну загальну суму договору після підписання Додаткової угоди №2 від 20.01.2025р. на продовження дії договору на 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Загальну суму договору 380244,00 грн., з ПДВ вважати вірною. У зв’язку з чим необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу протокол про внесення змін.
    Номер додаткової угоди: 77
    Дата внесення змін до договору: 28.02.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
Протокол щодо допущення технічних (механічних_ формальних) п...