-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Шафа книжкова, стіл (згідно коду ДК 021:2015-39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи).
12 801.00
UAH без ПДВ
Номер:
22ad8a2e0573438389862d94222a1a85
Ідентифікатор договору:
UA-2024-04-24-011744-a-b1
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
42395100
-
Контактна особа:
Алла Ковальчук +380952253645 allarovalchuk@ukr.net
-
Адреса:
39400, Україна, Полтавська область, смт Машівка, вул. Незалежності, буд. 111
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
САВИЦЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2654921365
-
Адреса:
04205, Україна, м. Київ, м. Київ, ПРОСПЕКТ ОБОЛОНСЬКИЙ будинок 15-Б квартира 39
Класифікатор ДК 021:2015:
39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Номер договору:
92
Дата підписання:
24.04.2024 15:02
Період дії договору:
24.04.2024 00:00 - 31.10.2024 00:00
Сума договору:
12 801.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
12 801.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шафа книжкова КШ-3 1300х448х1950мм, Вільха
Кількість
1 штука
Період постачання
24.04.2024 - 14.06.2024
Місце постачання
39420, Україна, Полтавська область, село Базилівщина, вул. Лесі Українки будинок 7
На карті
Стіл-тумба з розпашними дверцятами 600х600х850
Кількість
1 штука
Період постачання
24.04.2024 - 14.06.2024
Місце постачання
39440, Україна, Полтавська область, село Дмитрівка, вулиця Шевченка будинок 31
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
bdf6261cd651429999c624d06b284bc9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони домовилися внести зміни в п 4.1 Договору, та викласти його в наступній редакції: «4.1 Строк виконання зобов’язань за Договором: Постачальник повинен поставити товари та передати Замовнику протягом 5 календарних днів з дня отримання заявки від Замовника, але в будь-якому випадку до 14.06.2024 р., а в частині розрахунків – до повного виконання своїх зобов'язань Сторонами. Зобов'язання Постачальника щодо поставки постачання товару(ів) вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару у власність Замовника за адресою, визначеною у заявці Замовника.».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.05.2024 15:23
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c15882403cf34a14a9882f335af52d7f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовилися внести зміни в п 9.1 Договору, та викласти його в наступній редакції: «9.1 Договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 31.10.2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за ним.».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
19.06.2024 15:49
Статус:
Опубліковано