• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари

10 522.80 UAH з ПДВ
Номер: 4296a3ace2384813ae9229ac2e23e45b
Ідентифікатор договору: UA-2024-04-23-009694-a-b1
Замовник: Сихівський відділ соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Постачальник: ПОГ "Реабілітаційно-комерційний центр "Орієнтир" ГО "Фонд реабілітації інвалідів України"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: папір офісний Maestro Standard PLUS A4 80г/м2, 500 арк.: 168.00000 UAH з ПДВ
папка-реєстратор А4 Economix: 69.00000 UAH з ПДВ
скрепки нікельовані 28мм, 100шт: 9.78000 UAH з ПДВ
Номер договору: 1.04-2024
Дата підписання: 23.04.2024 14:00
Період дії договору: 23.04.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 10 522.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 753.80 UAH)
Оплачено: 10 522.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 753.80 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір офісний Maestro Standard PLUS A4 80г/м2, 500 арк.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 60 пачка
Період постачання 23.04.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 79012, Україна, Львівська область, Львів, Вулиця Просп. Червоної Калини, будинок 66 На карті
папка-реєстратор А4 Economix
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 79012, Україна, Львівська область, Львів, Вулиця Просп. Червоної Калини, будинок 66 На карті
скрепки нікельовані 28мм, 100шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання 23.04.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 79012, Україна, Львівська область, Львів, Вулиця Просп. Червоної Калини, будинок 66 На карті