• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів для лазерних принтерів)

32 933.80 UAH без ПДВ
Номер: 3953126ab7544d308c0f8fc221ac38ce
Ідентифікатор договору: UA-2024-04-16-006137-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФО-П Радченко Жанна Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка картриджа Canon 719 для лазерного принтера): 346.38928 UAH без ПДВ
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка картриджа НР СF283A для лазерного принтера): 346.40000 UAH без ПДВ
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Відновлення картриджа для лазерного принтера): 556.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 13-2024
Дата підписання: 12.04.2024 00:00
Період дії договору: 12.04.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 32 933.80 UAH без ПДВ
Оплачено: 32 933.80 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка картриджа Canon 719 для лазерного принтера)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 56 послуга
Період постачання 12.04.2024 - 31.12.2024
Місце постачання
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка картриджа НР СF283A для лазерного принтера)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 15 послуга
Період постачання 12.04.2024 - 31.12.2024
Місце постачання
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Відновлення картриджа для лазерного принтера)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 15 послуга
Період постачання 12.04.2024 - 31.12.2024
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 8def44b89559422aa3642d4c3634a47e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Враховуючи реальну потребу Замовника та у зв'язку із закінченням бюджетного періоду Сторони дійшли згоди зменшити суму договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
SCAN0764.PDF
p7s
sign.p7s