• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Прибирання службових приміщень Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та прибудинкової території

Прибирання службових приміщень Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та прибудинкової території

1 291 464.69 UAH з ПДВ
Номер: 62c169e0bd52471faa04a37340684a8b
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-02-011917-a-c2
Замовник: Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
Постачальник: ТОВ "КЛІН ТОН"
Класифікатор ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибиранняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Прибирання службових приміщень Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та прибудинкової території: 1 078 663.20000 UAH з ПДВ
Опис: Прибирання службових приміщень Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та прибудинкової території
Номер договору: 31
Дата підписання: 19.04.2024 15:00
Період дії договору: 19.04.2024 00:00 - 19.02.2025 00:00
Сума договору: 1 291 464.69 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 215 244.12 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Прибирання службових приміщень Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та прибудинкової території
Код ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання
Кількість 1 послуга
Період постачання 15.02.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 01054, Україна, Київська область, Київ, Богдана Хмельницького, 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: 735e2482cc76443bad96000552afc967
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг),
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.04.2024 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Прибирання ДУ.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: eecefa7d54c14070aa4dd006badb97fa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
д_у 2 прибирання продовження.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: ff9a8c4af8354cbbbf10674dcce95bd1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2024 11:00
    Статус:
    Опубліковано